וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסל הייסטר: "המטרה שלנו היא להיאבק על האליפות"

23.11.2017 / 14:26

המגן הגרמני-קרואטי של הקבוצה מהבירה מוכן להפועל באר שבע: "אם ננצח את זה יהיה הפוש הכי גדול שאנחנו צריכים". בני בן זקן מתלבט אם לשבץ את אנטואן קונטה כבלם או כמגן

צילום: בני בן סימון עריכת וידאו: מתן חדד

ארבעה ימים לפני המפגש המסקרן עם הפועל באר שבע ישנה דריכות גדולה בבית"ר ירושלים. המאמן בני בן זקן עדיין לא החליט על ה-11 שיפתחו כאשר כרגע נראה שישנה התלבטות אם לפתוח עם אנטואן קונטה כמגן ימני או כבלם. ללא קשר, אופציית השלושה קשרים הגנתיים עדיין על הפרק אך ישנה גם אפשרות כי ז'אורז'יניו יוסט לשלישייה ויוסי בניון או יעקב בריהון ישחקו בחלק הקדמי.

מגן הקבוצה, מרסל הייסטר, אמר לקראת המשחק: "מצפה לנו משחק קשה מאוד. הם האלופים בשנתיים האחרונות, אנחנו לא מצליחים להוציא מהם נקודות ולא יהיה פשוט גם ביום שני. אבל אני מאוד מאמין בנו, אנחנו קבוצה חזקה ועם הקהל שלנו נוכל לעשות את זה. זו פעם ראשונה שאני אהיה בטדי כמעט מלא עם 25 אלף אוהדים שלנו ואני בטוח שכולם ייתנו הכל. אם ננצח את המשחק הזה זה יהיה הפוש הכי גדול שאנחנו צריכים כדי להתרומם ולהתקדם אל עבר המטרה שלנו, שהיא להיאבק על האליפות, זה לא יהיה פשוט אבל אנחנו מאמנים שאנחנו יכולים לתת פייט עד הסוף".

עוד בנושא:

שחקנים בבית"ר: "שלושה קשרים הגנתיים זה מוגזם"
עידן ורד חזר לאימונים, עשוי להיכלל בסגל לבאר שבע
בני בן זקן ערך שיחה אישית עם אנטואן קונטה

אריק סאבו שחקן בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
יפנה את מקומו לבלם העתידי? אריק סאבו/ברני ארדוב

לפני האימון היום (חמישי) מנהל הקבוצה אלי מנצור חזר על נהלים בנוגע לאיחורים לאימונים ועליה למגרש (הקנס: ארוחת בוקר), וכמו כן בנוגע להגעת שחקני הסגל עם אוטובוס הקבוצה ואילו אלה שמחוץ לסגל אמורים להגיע כשעה לפני המשחק. לאחרונה היו מספר איחורים והפרות משמעת ולכן הנהלים חודדו בפני השחקנים.

בבית"ר יחלו אחרי המשחק לנהל מגעים עם מספר בלמים בתקוה שאחד מהם ינחת בארץ לקראת ינואר. בקבוצה כבר צפו ועוקבים אחרי 3 בלמים פוטנציאליים כאשר שניים מהם יהיו חופשיים בינואר ואילו אחד נוסף מצריך דמי העברה. כפי שהדברים נראים כעת, אריק סאבו יהיה זה שייאלץ לפנות את מקומו בינואר.

עוד באותו נושא

שחקנים בבית"ר: "שלושה קשרים הגנתיים זה מוגזם"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully