וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אני נהנה מהעבודה עם מו אלאך, לא פה כדי לתת לו ציונים"

23.11.2017 / 15:20

מאמן מכבי חיפה ערך מסע"ת לקראת מכבי נתניה והתייחס לעבודה עם המנהל המקצועי החדש. רועי קהת: "אם אהיה קפטן זה יהיה כבוד גדול, בטוח שמי שייבחר יעשה זאת בצורה הכי טובה"

אתר רשמי

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מול מכבי נתניה ביום שבת, וגיא לוזון כבר סגור על רוב ההרכב שיפתח במשחק הזה. רמי גרשון חזר לאימונים ויפתח, כנראה לצד אליסון דוס סנטוס, כשהמגן הימני אמור להיות רז מאיר משום שארנסט מאבוקה עדיין פצוע. בצד שמאל ישחק עומרי בן הרוש, במרכז השדה גיורגי קוסטדינוב שוב מקבל עדיפות על גל אלברמן ולפניו ישחקו רועי קהת וגילי ורמוט. סינטאיהו סלליך וניקיטה רוקאביציה יקבלו עדיפות באגפים, כשקאיו ימתין על הספסל. עומר דמארי יפתח בחוד וקלאוס ימתין שוב להזדמנות.

גיא לוזון פתח את מסיבת העיתונאים ונשאל על יחסי העבודה עם המנהל המקצועי החדש, מו אלאך: "מה שקורה ביני לבינו ישאר ביני לבינו. גם דרך העבודה והדברים שאנחנו מדברים עליהם. אם הוא ירצה לחשוף מה קורה, הוא יעשה זאת. אני לא פה כדי לתת לו ציונים. אני מאוד נהנה עם העבודה איתו. אין משחק לא חשוב. כל משחק הוא חשוב וכל משחק אנחנו שואפים לקחת נקודות. מבחינתו אין חשיבות שונה בין המשחקים".

עוד בנושא

קפטן ויטסה: "אלאך תמיד תומך בשחקנים, הדלת שלו פתוחה לכולם"
דינו אנדלובו: "הסכומים בחוזה שלי במכבי חיפה הדהימו אותי"
אלאך ללוזון: רוצה קבוצה התקפית. המאמן ימשיך באותו מערך

גיא לוזון מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"צריכים להיות יציבים". לוזון/אדריאן הרבשטיין

המאמן הוסיף: "במשחק האחרון בסכנין שיחקנו רק עם שני קשרים אחוריים ואני אישית אהבתי את זה. הייתה קלישאה לגבינו שאנחנו מתקשים נגד קבוצות שמסתגרות. הוכחנו את זה אחרת נגד סכנין ונגד אשדוד. אני חושב שאת השלב הזה של להתמודד מול קבוצות שמסתגרות עברנו. השלב הבא שאנחנו צריכים לעבור הוא להיות יציבים. מכבי נתניה נמצאת בצמרת בזכות ולא בחסד. גם במשחקים בהם היא שמטה נקודות היא הייתה טובה יותר. אין ספק שהיא מהקבוצות הטובות בליגה. אין יריבה שאין לה פיתרון ואסור לשכוח שאנחנו מכבי חיפה וגם לנו יהיה מה להגיד במשחק הזה. לסכם כרגע שקלאוס או קאיו כישלון? זה יהיה מוקדם מדי. סיכומים עושים בסוף השנה".

רועי קהת: "התבאסתי מהעזיבה של דקל קינן. אני לומד ממנו הרבה. התשוקה שלנו לנצח היא דבר מדהים. אני בטוח שבשבילו זה צעד טוב, ארצות הברית זו חוויה ששווה לעשות בסוף הקריירה ואני בטוח שהוא יצליח. מכבי נתניה עושה עונה מצוינת, זה מכשול מאוד קשה אבל אנחנו מתכוננים טוב מאוד ואנחנו באים לנצח את המשחק".

"השאיפות והמטרות הן להיות בצמרת העליונה ואנחנו רוצים להתפוצץ על המגרש, אבל אנחנו כרגע במצב שאנחנו צריכים לעבור משחק משחק, מטרה אחר מטרה, ורק לקראת הסוף נדע לאן אנחנו שואפים. יש לנו חדר הלבשה מאוד חזק ואנחנו יודעים טוב מאוד מה אנחנו שווים. להיות קפטן במכבי חיפה? זה כבוד גדול, יש לנו כמה שחקנים שיכולים להיות קפטנים ואני בטוח שמי שייבחר יעשה זאת בצורה הכי טובה".

בינתיים התייחס המגן הימני ארנסט מאבוקה למשחק הקרוב. "אני מקווה שאנחנו הולכים למשחק טוב נגד נתניה, הלוואי שהאוהדים שלנו יהיו שמחים", אמר מאבוקה בראיון לאתר הרשמי. "אנחנו צריכים שלוש נקודות. אנחנו צריכים ניצחון. ניצחון נגד נתניה יכול להיות דבר טוב עבורנו". על עצמו אמר המגן הקמרוני: "אני מתאמן מאוד חזק, ועובד קשה מאוד באימונים. הלוואי שאהיה כשיר כדי לשחק נגד מכבי נתניה. היא קבוצה טובה, הם שיחקו טוב עד עכשיו. עבדנו ואנחנו עדיין עובדים השבוע קשה מאוד לקראת המשחק. יש לי הרגשה שזה הולך להיות משחק טוב. אנחנו צריכים שלוש נקודות. זה יכול להיות עבורנו דבר נהדר בשביל הביטחון שלנו".

עוד באותו נושא

קפטן ויטסה: "אלאך תמיד תומך בשחקנים, הדלת שלו פתוחה לכולם"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully