וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה סיכמו על חוזה לשלוש שנים

23.11.2017 / 10:30

צמד המאמנים שהוביל את הקבוצה לצמרת הטבלה יחתום על חוזה ארוך טווח, אחרי שכל הפרטים בין הצדדים סוכמו בפגישה עם הבעלים אייל סגל: "כל עוד הם יישארו, העתיד בקדמת הבמה מובטח"

צילום: יוסי ציפקיס, עריכה: מתן חדד

סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה סיכמו על הארכת החוזים שלהם במכבי נתניה ויחתמו בקרוב על חוזים חדשים לשלוש שנים נוספות. בעלי הקבוצה אייל סגל נפגש אתמול (רביעי) עם השניים והגיע לסיכום עימם על חוזה חדש החל מתום העונה הזו. דראפיץ' וברדה הגיעו כצוות למכבי נתניה לפני שנה וחצי אחרי שסגל רכש את המועדון מהמפרקת עורכת הדין ליזה חדש. למרות שהיה צריך לבנות את הקבוצה מחדש ולשקם אותה מהיסוד, הם הצליחו כבר בעונה שעברה להחזיר את מכבי נתניה לליגת העל, והשניים המשיכו גם לעונה הזו על פי החוזה שהיה להם מראש לשנתיים ועד כה מכבי נתניה מציגה את הכדורגל הטוב בליגה וממוקמת בחלק העליון של הטבלה.

בשבועות האחרונים החליט סגל שהוא לא ממתין לסוף העונה ומנסה לסגור עם השניים על חוזים חדשים כבר עתה. בעלי מכבי נתניה גם קבע לעצמו יעד לסגור עם שניהם על חוזים ארוכי טווח כדי שיהיה לו שקט מקצועי לשנים הבאות. הבעלים רצה לסגור את הסיפור בטרם תסתיים הפגרה הנוכחית אבל בתחילתה המריא דראפיץ' לביקור משפחתי בסרביה ואילו סגל טס לחופשה באפריקה. השבוע, כשכולם כבר כאן, נפגש סגל עם שני המאמנים ועם עורך דינם רועי דניאל וכאמור סיכם על חוזים חדשים לשלוש שנים, החל מתום העונה הנוכחית.

עוד בנושא

לידיעה על הכוונה של נתניה להציע לדראפיץ' וברדה חוזה ארוך טווח
גם עלי מוחמד נשאר בנתניה, שכרו ישודרג ב-50 אחוזים
הקבוצה הכי כיפית בליגה: אורן יוסיפוביץ על הסוד של נתניה

שי ברדה, סלובודן דראפיץ', אייל סגל, מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
ממשיכים ביחד. ברדה, סגל ודראפיץ'/יוסי ציפקיס

הבעלים אייל סגל בישר על הסיכום במסיבת עיתונאים ואמר: "התקווה היא שזו לא הפעם האחרונה שנבשר את הבשורה הזאת. מבחינתי זה נדבך מרכזי מאוד, כי ברגע שהצוות המקצועי שיש לו דרך מאוד ברורה נשאר, העתיד של המועדון בקדמת הבמה מובטח".

על עלי מוחמד, שהאריך את חוזהו למרות ההתעניינות מצד קבוצות צמרת אחרות בישראל: "חשוב לי ששחקנים יפרחו במועדון ובשלב מסוים כשירצו להתקדם הם יתקדמו למחוזות אחרים ולא לארץ. עשינו את כל המאמצים כדי שהוא לא יעבור לקבוצה אחרת בישראל, ואני שמח שזה קרה".

דראפיץ' אמר בהתייחס לסיכום: "ניכר שהניהול כאן רציני. אנחנו יודעים מי מנהלים את העסק ומאוד שמחים על הכיוון הזה. עם זה באה גם ההצלחה, שלא חשבנו שתהיה כזו גדולה. כולם מפרגנים ואנחנו מאוד שמחים עם זה. ביחד עם התמיכה של אייל סגל, הרגשנו שאנחנו יכולים לעשות דברים גדולים ונפלאים במועדון הזה".

שי ברדה הוסיף: "יש לנו זכות גדולה להמשיך את כל התהליך הזה. אני חושב שאנחנו היינו מפסידים אם לא היינו ממשיכים את התהליך הזה, כולם יחד יוצרים אווירה שכל אחד מתעסק במה שהוא צריך להתעסק. נקווה מאוד שנשמח את הקהל".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully