וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נריוס ולסקיס: "הקבוצה משתפרת. רוצה לסיים את העונה עם 10-15 שערים"

חלוצה הליטאי של בני יהודה התראיין לאתר הרשמי של המועדון: "הייתה לנו תקופה פחות טובה, אבל אני שמח שחזרתי להבקיע. אני אוהב לשחק בישראל ואני מקווה להישאר כאן"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חלוץ בני יהודה, נריוס ולסקיס הליטאי, ערך היום (רביעי) ראיון עם האתר הרשמי של בני יהודה. ולסקיס כבש העונה שלושה שערי ליגה, שניים מהם בצמד המשחקים האחרונים שהסתיימו בניצחונות חשובים ודרמטיים על מכבי פתח תקוה (1:2) ועל בית"ר ירושלים (2:3). ביום שבת מחזיקת הגביע תחזור מהפגרה ותפגוש במשחק חוץ לא קל את עירוני קרית שמונה בשעה 18:15.

החלוץ דיבר על התקופה הפחות טובה שעברה על קבוצתו: "היתה תקופה שכל הקבוצה שיחקה פחות טוב ולא היו לי הזדמנויות לכבוש. בזמן האחרון כולנו משפרים, וגם אני. אני שמח שיש לי שוב אפשרות להבקיע. אני לא מבקיע בכוונה בדקות האחרונות, אני מנסה לכבוש מהדקה הראשונה, אבל זה ידוע שמי שמבקיע בדקות האחרונות הוא כמו מלך עבור האוהדים".

עוד בנושא:

למרות ההתנצלות: ברק אברמוב מתעקש לתבוע אוהד של בני יהודה
אוהד בני יהודה שהשליך כוס על עוזר שופט הורחק עד לסיום העונה
"אני אלמוג בוזגלו, שחקן לגיטימי בליגת העל שעושה הכול בדרך שלי"

נריוס ולסקיס שחקן בני יהודה. טל לוי
"מבקש מהאוהדים לבוא למגרש ולהאמין בנו". נריוס ולסקיס/טל לוי

על המטרות: "הייתי רוצה לסיים את העונה עם 10-15 שערים ועוד 7-5 בישולים. ככל שנשתפר ונשחק יותר התקפי, יהיו לי יותר הזדמנויות לכבוש ולעשות זאת. אני רוצה לשחק בשביל האוהדים, ואני מבקש מהם לבוא למגרש, לעודד ולהאמין בנו".

ולסקיס הוסיף: "הרמה של הליגה הישראלית לא רעה. יש קבוצות טובות כמו הפועל באר שבע, מכבי תל אביב ובית"ר ירושלים. אני אוהב לשחק בישראל ואני מקווה להישאר כאן. הזכייה בגביע בעונה שעברה הייתה מטורפת, בטח אחרי שהקבוצה והאוהדים חיכו כל כך הרבה זמן לתואר. קשה לתאר את ההרגשה, זה היה מדהים".

עוד באותו נושא

למרות ההתנצלות: ברק אברמוב מתעקש לתבוע אוהד של בני יהודה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully