וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונלד טראמפ שוב תוקף את לוואר בול: "אתה גרסה אומללה של דון קינג, רק בלי שיער"

אחרי שלוואר בול הביע זלזול, נשיא ארה"ב ממשיך את המלחמה התקשורתית שלו נגד אביו של הכדורסלן שנתפס גונב בסין: "אני שחררתי אותו, מצטער מאוד. אתה כפוי טובה טיפש!"

צילום:רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

דונלד טראמפ ממשיך לתקוף את לוואר בול, והיום (רביעי) כינה אותו "גרסה אומללה של דון קינג, רק בלי השיער". המתיחות המתוקשרת בין נשיא ארצות הברית לבין האבא המוחצן של הכדורסלנים לונזו בול מהלייקרס ואנג'לו בול מ-UCLA ממשיכה לספק כותרות, כשטראמפ ממשיך להתפנות מעיסוקיו כנשיא, ולהשתלח במר בול.

לוואר בול. GettyImages
בדבר הזה נשיא ארה"ב מתעסק? בול/GettyImages

כזכור, השבוע נשיא ארצות הברית צייץ בזעם אחרי שלטענתו הוא לא זכה לתודה מצד שחקני UCLA, שנעצרו בסין לאחר שנתפסו גונבים מחנות והוא סייע בשחרורם. לפי טראמפ, שנפגש בשבוע שעבר עם נשיא סין, השלושה ניצבו בפני עשר שנות מאסר, ורק בזכות התערבותו הם שוחררו וחזרו לארצות הברית.

אביו של אחד מהשחקנים שנעצרו, לוואר בול הקולני, שבנו ליאנג'לו הסתבך יחד עם קודי ריילי וג'יילן היל, טוען כי טראמפ כלל לא עזר. "מי?", ענה בול כאשר נשאל לגבי מעורבותו של טראמפ בשחרור הצעירים, "מה הוא עשה שם במזרח בכלל? כל אחד רוצה להראות כאילו הוא עזר".

היום טראמפ שוב ענה ללוואר בול, וצייץ: "זה לא היה הבית הלבן, זו לא הייתה מחלקת המדינה, זה לא היה האנשים לכאורה של האבא לוואר שהיו בסין וטיפלו בשחרורו מהכלא - זה הייתי אני. מצטער מאוד! לוואר הוא פשוט גרסה עצובה של דון קינג, רק בלי השיער.

"פשוט תחשוב, לוואר, היית יכול לבלות את חג ההודיה במשך 5 עד 10 השנים הקרובות עם הבן שלך בסין, ובלי חוזה מה-NBA שיתמוך בך. רק תזכור לוואר, גניבה מחנות זה לא עניין קטן, זה דבר רציני מאוד, במיוחד בסין. אתה כפוי טובה טיפש!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מוסר הצהרה בבית הלבן, נובמבר 2017. רויטרס
עניין מהותי. טראמפ/רויטרס

מה שהרתיח את טראמפ, ככל הנראה, היה כשלוואר בול אמר ל-CNN ש"גם לי היה חלק בזה, היו לי שם אנשים שעשו כל מיני דברים", כשהוא רומז שלא הנשיא טראמפ טיפל בשחרור הצעירים". בול גם אמר על דברי טראמפ: "בזה אתה מתעסק, שאבא לא אמר תודה? ואתה המנהיג של ארה"ב? בחייך. יש הרבה דברים אחרים שקורים פה. שהוא יתעסק בעניינים הפוליטיים, אני אטפל בבן שלי, וכל אחד יעסוק בשלו". טראמפ הגיב אז לדברים ואמר: "הייתי צריך להשאיר אותם בכלא".

בארה"ב עוקבים בעניין אחר המאבק בין השניים, וב-NBC נכתב ש"סוף סוף טראמפ מצא יריב רטורי ראוי בדמותו של לוואר בול". מארק קיובן, הבעלים של דאלאס, אמר: "למען האמת, הם דומים מאוד. כי דונלד יגיד מה שהוא צריך בשביל יחסי ציבור, ולוואר בדיוק אותו דבר. דונלד לא צריך להתנצל על שום דבר, וגם לוואר לא. לוואר יודע שאם הוא יתנצל, כבר לא יהיה על מה לדבר. אם הוא לא יתנצל, הוא כל היום יהיה בחדשות והנשיא יצטרך להמשיך לדבר עליו. אז מה יותר טוב בשביל מותג הכדורסל הזה?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully