וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי קרויף לשחקני מכבי תל אביב: "אנחנו חייבים לקהל ולעצמנו"

22.11.2017 / 21:08

הצהובים יארחו את סלביה פראג (חמישי, 22:05, ספורט 1) בליגה האירופית וינסו להשיג שער ראשון במפעל העונה. דור מיכה ככל הנראה יחזור להרכב אחרי הפציעה, אייל גולסה לסגל

מחזור 5הסתיים23/11/2017
מכבי תל אביב
    0
    • (45) הוסבאר
    • (54) הוסבאר
    סלביה פראג
    צילום: שלומי גבאי, עריכה: מתן חדד

    מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 22:05, ספורט1) סלביה פראג למשחק במסגרת המחזור החמישי בליגה האירופית. הצהובים חווים קמפיין אירופי גרוע ואיבדו סיכוי לעלות שלב, אבל הם ינסו לכבוש שער זכות ראשון. ג'ורדי קרויף הבהיר לשחקנים: "אנחנו חייבים הרבה למועדון, לקהל ולעצמנו. אין לנו עדיין נקודה" אמר ההולנדי בשיחות עם השחקנים.

    דור מיכה ככל הנראה יחזור להרכב אחרי שהחלים מהפציעה הארוכה וחזר במשחקים של לפני הפגרה לשחק אבל רק כמחליף. אור דסה, שכבש את השער אחרון לפני הפגרה בניצחון על הפועל רעננה 0:1 אמור להמשיך בהרכב. לקרויף יש התלבטות בנוגע לעמדת המגן הימני וקרוב לוודאי שהואי עדיף לבסוף את שרן ייני על פני יובל שפונגין. אייל גולסה יחזור לסגל וצפו לקבל דקות כמחליף. אלי דסה ועומר אצילי עדיין פצועים ולא הוזמנו למשחק. חוסה רודריגס לא רשום למפעל ולא ישחק.

    עוד בנושא:

    לקחי מכבי תל אביב מ"תיק עלי מוחמד"
    אייל גולסה: "הרעב שלי לחזור יותר מוקדם פגע בי בזמן ההחלמה"
    מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

    ג'ורדי קרויף השתתף במסיבת העיתונאים ותקף את מנהלת הליגות: "מחר נעלה את ההרכב הכי טוב, תוך התחשבות בכך שיש לנו משחק חשוב ביום ראשון. הודות למנהלת הליגה יש לנו אחר כך גם משחק בעכו בגביע הטוטו ואז משחק ליגה ביום שבת ב-16:00, שזו שעה מגוחכת אם אתה משחק ארבעה משחקים בתשעה ימים. אז אני רוצה להודות לכולם על כך".

    קרויף נשאל גם האם מיטש גולדהאר הביע את דעתו על היכולת של הקבוצה והשיב: "לא דיברתי עם מיטש בחודש האחרון, אבל לא צריך להיות גאון כדי להבין איך אנשים מרגישים בנוגע להופעות שלנו לאחרונה. בליגה האירופית היו לנו הזדמנויות, בעיקר במשחק האחרון. המאזן הזה לא נוח לנו, זה משהו שאנחנו רוצים לתקן ויש לנו הזדמנות לעשות את זה מחר".

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

    בשיתוף פיטרו
    מאמן מכבי תל אביב ג'ורדי קרויף. שלומי גבאי
    "המאזן הזה לא נוח לנו". קרויף/שלומי גבאי

    סלביה פראג הגיעה לישראל בסגל חסר. רוסלן רוטאן, יאן סיקורה, מוריס משאנוביץ' ודושאן שבנטו פצועים ויאן בורז'יל מורחק. מילאן שקודה ויארומיר זמרהאל שכבשו צמדים ב-0:5 על דוקלה פראג בסוף השבוע, אמורים להמשיך בהרכב.

    סלביה פראג, שהשיגה את ניצחונה היחיד בשלב הבתים מול מכבי תל אביב (0:1 משער של תומאש נציד במחזור הפתיחה), לא ניצחה משחק חוץ במסגרת אירופית כבר יותר מעשור. הפעם האחרונה הייתה 0:1 על אייאקס באמסטרדם, במוקדמות ליגת האלופות באוגוסט 2007. מאז היו לה 20 ניסיונות כושלים, בהם הפסידה 10 וסיימה בתיקו ב-10 נוספים.

    "מכבי תל אביב לא שיחקה הרבה זמן, אבל אני לא חושב שזה ישפיע", אמר המאמן האורח ירוסלב שיהלבי, "הם יגיעו רעבים, זה בכל זאת משחק בליגה האירופית, הרבה יוקרה מונחת על הכף. הצלחנו לכבוש הרבה שערים בשני המשחקים האחרונים ואני מקווה שמחר נבקיע לפחות אחד".

    * מכבי תל אביב הודיעה על מבצעים במכירת מוצרי המועדון בשל בלאק פריידיי. בין המבצעים שיוצעו לקהל: הנחות כלליות של עד 80% הנחה, מוצרים רבים ב 10 שקלים, וכן רשימת מוצרים נוספים בעד 30 שקלים.

    הרכבי הקבוצות

    שופט: אישטבן קובאץ' (רומניה)
    אצטדיון: נתניה
    קהל: 6874

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      3
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully