וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דינו אנדלובו: "הסכומים בחוזה שלי במכבי חיפה הדהימו אותי"

חלוץ קרבאח מתכונן למשחק נגד צ'לסי (19:00, 5+ לייב) ונזכר: "לפני שהגעתי לישראל הייתי בתחתית". בראיון לוואלה! ספורט ב-2014 סיפר: "בחיפה לא נתנו לי הזדמנות לצמוח"

שחקן קרבאח, דינו אנדלובו, מול שחקן צ'לסי, ססק פברגאס. AP
פורח מאז שעזב את הכרמל. אנדלובו מול צ'לסי בסיבוב הקודם/AP

"בני יהודה החתימה אותי אחרי יומיים של מבחנים ומאוד הצלחתי בישראל. מכבי חיפה התעניינה בי וקיבלה אותי תמורת 1.5 מיליון דולר. הסכומים בחוזה שלי בחיפה הדהימו אותי. לא האמנתי שבתוך שנה וחצי הכל הסתדר ויצאתי מהתחתית של התחתית".

את הדברים הללו סיפר דינו אנדלובו לקראת המשחק של קרבאח נגד צ'לסי הערב (רביעי, 19:00, ספורט 5+ לייב) בליגת האלופות. החלוץ הדרום אפריקאי פורח בשנתיים וחצי האחרונות, אבל כמובן עדיין זוכר את שתי התחנות הראשונות שלו בכדורגל האירופי.

בראיון לקראת המשחק הערב, המשיך החלוץ: "לפני שהגעתי לישראל הייתי בתחתית. איבדתי ריכוז, ביליתי בלילות והקבוצה שלי בדרום אפריקה לא רצתה להאריך את החוזה שלי. אמרתי לעצמי שאני חייב להתעשת. ישבתי עם המנהל שלי ועם המשפחה וסיכמנו שאני צריך לעזוב את דרום אפריקה כדי למצות את הפוטנציאל שלי".

אנדלובו בן ה-27 הצטרף לבני יהודה בקיץ 2011, כבש שמונה שערים ונמכר אחרי עונה אחת למכבי חיפה. הדרום אפריקאי אמנם גילה יכולת טובה בעונה הראשונה שלו בקרית אליעזר, אבל בעונה השנייה חווה פציעות, מיעט לשחק ועזב בינואר. בראיון לוואלה! ספורט בינואר 2014 אמר: "במכבי חיפה לא נתנו לי הזדמנות לצמוח. אנשים דיברו עלי מאחורי הגב, לא קיבלתי צ'אנס ראוי".

אחרי שמכבי חיפה השאילה אותו לקבוצות בדרום אפריקה, אנדלובו שוחרר ממנה בקיץ 2015 וחתם באנורתוזיס פמגוסטה. הוא כבש 17 שערים בליגה הקפריסאית ובקיץ הבא נרכש על ידי קרבאח האזרית. בעונה שעברה 10 כיבושים סייעו לקבוצתו לזכות באליפות והעונה הוא כאמור משחק בליגת האלופות אחרי שהבקיע 4 שערים במוקדמות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully