וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראש טוק: זהבי פוגש את קרי באימון גולדן סטייט, השחקן שחגג צמד בחדר לידה

ערן זהבי ניסה לתת כיף לכוכב הווריירס, רונאלדו מסביר לתקשורת למה לא הוא לא מוכן לדבר איתם, כדורגלן וויגאן השלים יום מושלם וחגג את לידת בנו עם מדי הקבוצה

אתר רשמי

ערן זהבי התארח אצל עומרי כספי באימון גולדן סטייט, ונהנה מקצת אבק כוכבים

אתר רשמי, אינסטגרם

רונאלדו עצבני על העיתונאים

כריסטיאנו רונאלדו סירב לדבר אתמול (שלישי) עם התקשורת אחרי ה-0:6 של ריאל מדריד על אפואל ניקוסיה בקפריסין. רונאלדו אומנם שחרר הרבה לחץ כשכבש צמד, אבל אמר בסיום לאנשי התקשורת שחיכו לו שהוא לא מוכן לדבר בגלל שהם מציגים את הדברים שלו בצורה מסולפת. "אני אומר דבר אחד, ואתם אומרים דבר אחר, אז איך אוכל לדבר? אני אומר משהו, ויום למחרת כתוב שאמרתי משהו אחר, אז איך אוכל לדבר?".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

שחקן וויגאן רץ מהמשחק לחדר הלידה

איזה ערב ענק לריאן קולקלאף, שחקן וויגאן: השחקן כבש צמד אתמול במשחק קבוצתו מול דונקאסטר (45, 58), הוחלף בדקה -60, מיהר לבית החולים לאשתו ההרה, והספיק להיות בלידה על מנת לראות את הולדתו של בנו השני, אותו הניף בהתרגשות כשהוא עדיין במדי המשחק! "במחצית הודיעו לנו שהמים שלה ירדו", סיפר עוזר המאמן על החילוף, "ברגע שהוא כבש את השער השני, החלפנו אותו כי הראש שלו היה במקום אחר". המשחק, דרך אגב, הסתיים ב-0:3, ודונקאסטר חיזקה את אחיזתה במקום השני בליגה השלישית באנגליה.

ריאן קולקלאף שחקן וויגאן. מתוך חשבון הטוויטר של ריאן קולקלאף, אתר רשמי
ריאן קולקלאף שחקן וויגאן/אתר רשמי, מתוך חשבון הטוויטר של ריאן קולקלאף

קפטן אטאלנטה כוכב פופ

קפטן אטאלנטה אלחנדרו פאפו גומס הוא כוכב רשת מחוץ למגרש, אבל גם על הדשא הוא כוכב מהנה, שנוהג לרקוד אחרי שערים בצורה ייחודית. אחרי שהעלה לרשת את הסרטון "לרקוד כמו פאפו", שזכה ל-30 מיליון צפיות ביוטיוב, הוא קיבל תקליט זהב מתעשית המוזיקה האיטלקית אחרי שמכר עשרת אלפים סינגלים. ריספקט. "אולי לא אזכה בנעל הזהב, אבל לפחות זכיתי בתקליט זהב", כתב.

צפו בקליפ של פאפו גומס

כוכב ה-3:3 של סביליה מול ליברפול מוסר דש למילאן

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully