וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלאך ללוזון: רוצה קבוצה התקפית. המאמן ימשיך באותו מערך

22.11.2017 / 9:18

במכבי חיפה הסבירו: המערך לא חשוב, אלא סגנון המשחק שלנו. רוקאביציה שוב תורגל במקום קאיו, שחקנים הסבירו: "ביכולת הנוכחית, ברור מה לוזון מעדיף". גרשון חזר להתאמן

גילי ורמוט שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
ישחק ליד קהת וקוסטדינוב. ורמוט/ברני ארדוב

בלם מכבי חיפה, רמי גרשון, חזר לאימונים לראשונה מאז הפציעה שעבר. גרשון סבל מחבלה בכף הרגל, אולם בצילום שערך התברר כי אינו סובל משבר ואתמול (שלישי) קיבל אישור להתאמן עם חבריו. גיא לוזון תרגל את אותו הרכב שתרגל שלשום. המשמעות: ניקיטה רוקאביציה שוה תורגל במקום קאיו המאכזב, כשהשחקנים הסבירו: "ביכולת הנוכחית, ברור מה גיא יעדיף". גילי ורמוט יפתח שוב במרכז השדה לצד רועי קהת וגיורגי קוסטדינוב ימשיך בעמדת הקשר האחורי. לוזון שם דגש על עמידה טקטית ועל הנעת הכדור מול ה"יהלום" בקישור של מכבי נתניה ובעיקר בניסיון להקשות על עלי מוחמד, אותו ניסו הירוקים לצרף, לקבל את הכדור.

מוחמד אלאך קיבל את תוצאות המבדקים שערכו השחקנים שלשום וצפה באימון. המנהל הטכני שוחח עם גיא לוזון והבהיר לו מהי פילוסופיית הכדורגל שלו. בין היתר, אלאך רוצה שהקבוצה תשחק בסגנון התקפי יותר. לוזון עצמו לא משנה את המערך בינתיים, אך במועדון הבהירו: "מה שמשנה הוא לא המערך, אלא סגנון המשחק שלנו".

לוזון היה רוצה לראות את מרואן קבהא והמטרה היא לצרף גם מגן שמאלי זר. העובדה שקבוצת הנוער תבחן מגן שמאלי זר מלמדת על מדיניות המועדון שרוצה לרכוש מגן שמאלי עם פוטנציאל. חוסר שביעות הרצון מעומרי בן הרוש הוביל להחלטה לצרף מגן כבר בינואר. לוזון מתלבט האם לצרף בלם כמו אדי גוטליב או להסתפק בכך שבן הרוש ישמש כבלם מחליף.

עוד בנושא:

משרד הספורט יערוך מחקר על מצב הכדורגל הישראלי
מונס דאבור: "מופתע שקאיו לא הציג את היכולות שלו במכבי חיפה"
מכבי חיפה הפסידה 2:0 לקרית שמונה במשחק אימון, 45 דקות למאור בוזגלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully