וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ל.א לייקרס ניצחה את שיקגו 94:103 אחרי פיגור ב-19 נקודות

הקבוצה מעיר המלאכים פיגרה 61:42 בתחילת הרבע השלישי מול הבולס החלשים, אבל קנטביוס קולדוול פופ (21 נק') הוביל קאמבק. פורוורד דנבר הפצוע פול מילסאפ צפוי להיעדר כ-3 חודשים

דנזל ולנטיין שיקגו בולס מול ברוק לופס ל.א לייקרס. רויטרס
17 נקודות שלו לא הספיקו. דנזל ולנטיין מול ברוק לופס/רויטרס

קבוצות ה-NBA קיבלו מנוחה הלילה (בין שלישי לרביעי), כאשר רק משחק אחד נערך בלוס אנג'לס ובו ניצחה הלייקרס את שיקגו 94:103 במשחק הפכפך. הקבוצה מעיר המלאכים לא רגילה להיות פייבוריטית, אך היא היתה כזו מול הבולס החלשים וקרסה במחצית הראשונה כאשר בתחילת הרבע השלישי האורחים יצרו לעצמם יתרון שיא של 19 נקודות. אולם, הפער נמחק לחלוטין ברבע הזה שבו ניצחו המארחים 19:30. שלוש דקות ו-35 שניות לסיום המשחק לוח התוצאות עוד הראה שוויון 89, אבל אז התעורר קנטביוס קולדוול פופ שעם שתי שלשות ושמונה נקודות רצופות העניק לקבוצתו יתרון 92:97 ממנו הבולס לא חזרו.

הרוקי המצוין קייל קוזמה הוליך את קלעי הלייקרס עם 22 נקודות וגם 5 אסיסטים. קנטביוס קולדוול פופ היה מצוין עם 21 נקודות, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים כשלונזו בול שוב נקלע לערב קליעה איום עם 3 מ-13 משדה, אבל הוריד 15 ריבאונדים. דנזל ולנטיין הוביל מנגד שישה שחקנים בדאבל פיגרס עם 17 נקודות ו-9 ריבאונדים. לאורי מרקאנן קלע 13 ו-14 ריבאונדים.

פול מילסאפ דנבר. רויטרס
ייעדר לתקופה ארוכה. פול מילסאפ/רויטרס

* בתוך כך, דנבר התבשרה היום כי תיאלץ להסתדר בתקופה הקרובה ללא השחקן הכי משמעותי שלה פול מילסאפ. הפורוורד ששיחק באולסטאר האחרון נפצע במהלך הרבע השני בהפסד ללייקרס ומתברר כי הוא סובל מקרע ברצועות של כף ידו השמאלית. מילסאפ, 32, רושם ממוצעים של 16 נקודות, 6.2 ריבאונדים ו-3.2 אסיסטים בעונתו הראשונה בדנבר וייתכן שהוא ייאלץ גם לעבור ניתוח לאיחוי הקרע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully