וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: המחסום של קלופ, הרקורד של רונאלדו והלילה הבלתי נשכח של קיין

מאמן ליברפול ירד עצבני: "הפסקנו לשחק", בן ידר מסביליה עקץ עם תזכורת למילאן. הפורטוגלי של ריאל קבע שיא לשנה קלנדרית ונכנס בעיתונאים, חלוץ טוטנהאם חגג: "כולם פקפקו בנו". כל התגובות והמספרים

יורגן קלופ מאמן ליברפול (משמאל) עם אדוארדו בריסו מאמן סביליה. רויטרס
לא מסוגל לנצח את סביליה. יורגן קלופ העצבני עם אדוארדו בריסו בסיום/רויטרס

ליגת האלופות חזרה הערב (שלישי) לפעילות עם 28 שערים ובראשם דרמת ענק בסביליה, שם המארחת חזרה מפיגור 3:0 ל-3:3 אדיר מול ליברפול. ריאל מדריד הצטרפה לבשיקטאש שעשתה את זה מוקדם יותר ועלתה לשמינית הגמר עם 0:6 קליל בניקוסיה על אפואל. מנצ'סטר סיטי נותרה מושלמת, נאפולי שמרה על הסיכויים שלה וטוטנהאם הבטיחה את ראשות בית ח'.

*** העולות לשמינית הגמר עד כה: פריס סן ז'רמן, באיירן מינכן, מנצ'סטר סיטי, בשיקטאש, טוטנהאם, ריאל מדריד.

עוד בנושא:
ריאל מדריד עלתה לשמינית גמר ליגת האלופות עם 0:6 על אפואל ניקוסיה
איזו דרמה: ליברפול הוליכה 0:3 בסביליה, אך סיימה ב-3:3 בתוספת הזמן
בשיקטאש עברה לראשונה את שלב הבתים עם 1:1 מול פורטו
פפה נרגש: "אנחנו חיים בשביל רגעים כאלה, זו היסטוריה עבור בשיקטאש"

מספרים ותגובות, בית ה'

* יורגן קלופ לא מסוגל לנצח את סביליה. זה היה המפגש השביעי שלו והתיקו הרביעי, בנוסף לשלושה הפסדים.

* בזכות השער הדרמטי, סביליה סגרה שנה שלמה ללא הפסד ביתי בכל המסגרות (26 משחקים - 18 ניצחונות ו-8 תיקו). ההפסד הקודם היה גם הוא בליגת האלופות - 3:1 ליובנטוס ב-22 בנובמבר 2016.

* סביליה היא הקבוצה השביעית שחוזרת מפיגור שלושה שערים בליגת האלופות. ליברפול, אגב, היא היחידה שעשתה את זה פעמיים.

* את שני השערים הכי מהירים שלה בליגת האלופות, ליברפול כבשה בסביליה: פלורן סינמה פונגול עשה את זה אחרי 1:26 דקות מול בטיס ב-2005, רוברטו פירמינו הקדים אותו בשנייה עם שער לרשת סביליה הערב אחרי 1:25 דקות.

* השער הזה של פירמינו גם היה המהיר ביותר שסביליה ספגה אי פעם בליגת האלופות.

יורגן קלופ, שראה את ליברפול שלו שומטת יתרון 0:3 ומסיימת ב-3:3 מול סביליה בחוץ, אמר: "מה היה פה? זה די ברור. שיחקנו טוב מאוד במחצית הראשונה והפסקנו לשחק במחצית השנייה. לא שיחקנו בכלל אחרי שספגנו את השער השני. לאחר מכן השתפרנו והיו לנו כמה מצבים, אבל הם הצליחו לכבוש את השוויון. 0:3 זו תוצאה נהדרת במחצית, אבל אתה צריך להישאר במשחק ולסגור את המשחק. זו הייתה הטעות המרכזית שלנו - לא שיחקנו כדורגל. אנחנו צריכים לעשות דברים בצורה אחרת".

קפטן ליברפול ג'ורדן הנדרסון הוסיף: "היינו טובים מאוד במחצית הראשונה וכבשנו שערים טובים. לא התחלנו טוב את המחצית השנייה, לא הצלחנו להעביר את הכדור לשלישייה הקדמית שלנו כמו שעשינו במחצית הראשונה. כרגע ההרגשה לא טובה במיוחד. בהפסקה של המחצית אמרו לנו להמשיך לשחק. ידענו מה הולך להגיע, אבל לא הצלחנו להתמודד עם זה. זה מאכזב מאוד, אבל זה עדיין בידיים שלנו ואנחנו צריכים להתרכז בדברים החיוביים".

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

וויסאם בן ידר עם מסר למילאן, זכר לקאמבק של ליברפול בגמר 2005

מספרים ותגובות, בית ו'

* מנצ'סטר סיטי האריכה את רצף הניצחונות שלה בכל המסגרות ל-17.

* פיל פודן, בן 17 ו-177 ימים, אחד מכוכבי הזכייה של נבחרת אנגליה במונדיאל הנערים, הפך לשחקן הצעיר ביותר של מנצ'סטר סיטי בליגת האלופות.

* נאפולי ניצחה בהפרש של שלושה שערים בסך הכול בפעם השנייה שלה במסגרת גביע/ליגת האלופות. הפעם הקודמת הייתה אי שם ב-1990.

* שחטאר דונייצק לא הפסידה בפער של שלושה שערים מאז מרץ 2016.

לורנצו אינסינייה, שכבש את השער הראשון ב-0:3 של נאפולי מול שחטאר דונייצק שהשאיר את האיטלקים בחיים, אמר בסיום: "האמנו בעצמנו מתחילת המשחק, ידענו שהיה חשוב להשיג את התוצאה כאן ואנחנו מקווים שכל ההקרבה שלנו תהיה שווה את זה בסופו של דבר. רצינו את שלוש הנקודות בכל מחיר. אנחנו יודעים שזה לא תלוי רק בנו, אבל אנחנו מקווים שסיטי תנצח את שחטאר ואנחנו נשיג תוצאה טובה בחוץ מול פיינורד". האיטלקי התייחס לדיווחים המוקדמים לפיהם היה בספק: "הברך שלי קצת כאבה, אבל זה לא משהו כל כך חמור. אני לא יודע מי אמר שאני בספק כי לא הייתי בספק. אני מודה למאמן כי מהיום הראשון הוא האמין בי ואני מנסה להחזיר לו על המגרש עם שערים ובישולים".

מאוריציו סארי, מאמנה של נאפולי, ביקש את עזרתה של מנצ'סטר סיטי במחזור האחרון: "זה לא תלוי בנו. אנחנו צריכים לנצח בהולנד ואז לחכות ולקוות שסיטי תבקיע כמה שערים באוקראינה. אינסינייה? הוא השתפר מאוד בשלוש השנים האחרונות והפך לשחקן מהשורה הראשונה בעולם. אני לא יכול להשאיר אותו בחוץ, הוא כל כך משמעותי. אפשר לתת לו לנוח ב-20 הדקות האחרונות, אבל מהפתיחה? את זה אני לא יכול לעשות". כאשר נשאל מדוע רשם הערות כבר אחרי 32 שניות, התבדח המאמן: "הכנתי את רשימת הקניות למחר".

פיל פודן שחקן מנצ'סטר סיטי (משמאל) מחליף את יאיא טורה, ביניהם המאמן פפ גווארדיולה. רויטרס
הרגע המרגש של הילד. פיל פודן מחליף את יאיא טורה/רויטרס

מספרים ותגובות, בית ז'

* ר.ב. לייפציג הפכה לקבוצה השנייה שכובשת לפחות ארבעה שערים במחצית אחת בליגת האלופות. הקודמת הייתה באיירן מינכן שהבקיעה חמישייה ב-45 הדקות הראשונות, בדרך ל-1:7 ברומא באוקטובר 2014.

* זו רביעייה ראשונה שמונאקו סופגת בבית בכל המסגרות מאז 13 בדצמבר 2009, אז ליל הביסה אותה 0:4.

* זו גם הפעם הראשונה שמונאקו ספגה יותר משני שערים במחצית הראשונה במסגרת ליגת האלופות.

חלוץ ר.ב. לייפציג טימו ורנר, שכבש צמד ב-1:4 של קבוצתו במונאקו, נשמע מרוצה בסיום ואמר: "ידענו שאחרי התיקו של פורטו באיסטנבול אנחנו חייבים לנצח ועשינו את זה. הוצאנו לפועל בדיוק כמו שרצינו. אני לא בטוח שכולם בקבוצה ידעו על התוצאה במשחק המוקדם, חלק מהשחקנים הגניבו מבט בסלולרי בחדר ההלבשה כדי לבדוק את התוצאה. חבל שאנחנו לא תלויים בעצמנו לפני המשחק האחרון. ניתן את הטוב ביותר שלנו. אנחנו רוצים לספק לאוהדים שלנו עוד ערב נהדר של כדורגל אירופי בבית ואם עוד נישאר בליגת האלופות אחריו זה יהיה נהדר. גם אם נודח, עדיין יש לנו את הליגה האירופית לחכות לה".

לאונרדו ז'ארדים, שבעונה שעברה הוביל את מונאקו עד לחצי הגמר והעונה הודח עם שתי נקודות אחרי חמישה מחזורים, אמר לאחר התבוסה הביתית 4:1 ללייפציג: "לא היינו ברמה של המפעל הזה, האכזבה היא גדולה. רצינו להחזיר את עצמנו לתמונת הסיכויים, אבל הפתיחה סיבכה לנו את המשחק. שילמנו מחיר יקר על הטעויות".

טימו ורנר שחקן ר.ב. לייפציג. GettyImages
שחקני לייפציג בדקו את התוצאה של פורטו בחדר ההלבשה. טימו ורנר/GettyImages

מספרים ותגובות, בית ח'

* כריסטיאנו רונאלדו עם 18 שערים בליגת האלופות במהלך 2017 - שיא היסטורי לשנה קלנדרית.

* רונאלדו הוא גם השחקן השלישי שכובש בכל חמשת המחזורים הראשונים של שלב הבתים. קדמו לו אלסנדרו דל פיירו (יובנטוס, 1995/96) וסרגיי רברוב (דינמו קייב, 1997/98).

* רונאלדו הוא השחקן עם מספר הבישולים הרב ביותר בליגת האלופות ב-10 השנים האחרונות, כשבמאזנו 27 אסיסטים. בסך הכול יש לו 35 בישולים והוא שני בהיסטוריה של המפעל רק לריאן גיגס עם 43.

* קארים בנזמה כבש את שערו ה-53 בליגת האלופות וחלף על פני תיירי הנרי כדי להיות שיאן המבקיעים מבין הכדורגלנים הצרפתים שהשתתפו במפעל.

* ריאל מדריד לא כבשה יותר משלושה שערים במשחק אחד העונה. ב-GSP בניקוסיה היא סיפקה רביעייה עוד לפני ההפסקה.

* זו הפעם הראשונה שריאל מדריד כבשה ארבעה שערים כבר במחצית הראשונה של משחק חוץ במסגרת ליגת האלופות.

* זהו ניצחון החוץ הגבוה ביותר של ריאל מדריד בליגת האלופות. השיא הקודם היה 1:6 (בגרמניה על שאלקה ובטורקיה על גלאטסראיי).

* ריאל מדריד עברה את שלב הבתים של ליגת האלופות בכל אחת מ-22 הפעמים בהן השתתפה.

* לוקה מודריץ', שהפך לשיאן ההופעות הקרואטי בליגת האלופות במשחקו ה-64 (עקף את דריו סרנה עם 63), כבש שער ראשון עם החולצה מספר 10 במדי ריאל.

* הארי קיין הוא השחקן השלישי שכובש שמונה שערים בשמונה הופעותיו הראשונות בליגת האלופות. קדמו לו דידייה דרוגבה ודייגו קוסטה.

* קיין גם כבש 39 שערים ב-38 משחקים רשמיים במדי טוטנהאם ב-2017.

* מאוריסיו פוצ'טינו רשם את ניצחונו ה-100 כמאמן טוטנהאם, במשחקו ה-182 בכל המסגרות.

* דורטמונד עדיין ללא ניצחון העונה בליגת האלופות וזו הפעם הראשונה בתולדותיה בה היא סופגת 10 שערים בחמשת המחזורים הראשונים של שלב הבתים.

הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
"אמרו שלא נעלה". הארי קיין/רויטרס

ריאל מדריד הבטיחה את העלייה לשמינית הגמר עם 0:6 נינוח במיוחד מול אפואל ניקוסיה, והמאמן זינדין זידאן סיכם: "אני שמח, כבשנו שישה שערים ושמרנו על רשת נקייה, שיחקנו משחק מצוין והשתמשנו בראשים שלנו. אני מאושר בשביל השחקנים כי הם עובדים קשה בשביל כל זה ואנחנו יודעים שהדברים ישתנו. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך כך. אנחנו יודעים שרונאלדו ובנזמה שחקנים טובים ושהם יכבשו שערים במוקדם או במאוחר. במהלך עונה תמיד יש לך רגעים קשים, אבל תמיד האמנו שהדברים ישתפרו".

חלוץ טוטנהאם הארי קיין, שכבש את הראשון שלו ב-1:2 של התרנגולים בחוץ מול בורוסיה דורטמונד, אמר: "זה אדיר, לילה בלתי נשכח עבור האוהדים שלנו והמועדון כולו. כולם פקפקו בנו לפני ששלב הבתים התחיל ואמרו שבכלל לא נעלה, לכן זה ערב פנטסטי. השער שלי היה שער גדול כי ידענו ששער אחד ישים אותנו בדיוק במקום בו אנחנו רוצים להיות. אני נרגש מאוד שכבשתי וגם הסיומת של יונג מין סון הייתה מדהימה".

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד עם זינדין זידאן. רויטרס
ידע שהשערים של החלוצים שלו יגיעו. זינדין זידאן עם קארים בנזמה/רויטרס

רונאלדו עצבני על העיתונאים

כריסטיאנו רונאלדו סירב לדבר אתמול (שלישי) עם התקשורת אחרי ה-0:6 של ריאל מדריד על אפואל ניקוסיה בקפריסין. רונאלדו אומנם שחרר הרבה לחץ כשכבש צמד, אבל אמר בסיום לאנשי התקשורת שחיכו לו שהוא לא מוכן לדבר בגלל שהם מציגים את הדברים שלו בצורה מסולפת. "אני אומר דבר אחד, ואתם אומרים דבר אחר, אז איך אוכל לדבר? אני אומר משהו, ויום למחרת כתוב שאמרתי משהו אחר, אז איך אוכל לדבר?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully