וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סידני דה פרייטאס ישוב להתאמן ברעננה, מאיוקה לא ירשם עד ינואר

השחקן שהיה אמור להצטרף למ.ס. אשדוד, לפני שבעיר הנמל גילו כי הוא חתום על חוזה ברעננה, יחזור להתאמן אצל קורצקי. מכיוון שהוא הזר השישי בקבוצה, הזמבי שחתם לא יוכל להירשם בסגל

סידני דה פרייטאס. האתר הרשמי של מ.ס. אשדוד,
לא ימשיך ללבוש את מדי אשדוד. סידני דה פרייטאס/האתר הרשמי של מ.ס. אשדוד

סידני דה פרייטאס, שהיה על סף חתימה במ.ס. אשדוד, יחזור מחר (רביעי) להתאמן בהפועל רעננה, לאחר שהסתבר כי הוא חתום בקבוצה מהשרון. הקשר הברזילאי הבין כי הוא אינו נחשב לשחקן חופשי, כפי שחשב כאשר החל במגעים עם אשדוד ושייאלץ להישאר ברעננה לפחות עד ינואר ואמר: "מודה לאשדוד על היחס המקצועי והחם שקיבלתי ועל רצון המועדון להעסיק אותי בשורותיו".

"אני בטוח ביכולתי לתרום רבות להפועל רעננה ולהובילו למקום לו הוא ראוי בטבלת ליגת העל", אמר וסוכנו הוסיף: "השחקן התנהל כמקצוען לכל אורך הדרך וגם כעת, לאור החלטת ההתאחדות לפיה השחקן קשור בהסכם העסקה עם רעננה, ישוב ויתרום כמקצוען להפועל רעננה".

כזכור, דה פרייטאס הגיע להתרשמות בהפועל רעננה מוקדם יותר העונה והמאמן גיא לוי רצה אותו. בקבוצה כבר הכינו לו חוזה והוא אף חתם עליו ויותר מכך החוזה אף הופקד בבקרה. אלא שאז הגיע מנחם קורצקי לקבוצה והחליט להביא שחקן אחר במקום דה פרייטאס שעבר בפגרה האחרונה להתאמן בשורות מ.ס. אשדוד - שם החליטו להחתימו לבקשתו של עמיר תורג'מן.

דה פרייטאס למעשה יהיה הזר השישי של רעננה, כך שעמנואל מאיוקה לא יוכל להירשם עד ינואר. בקבוצה מהשרון לא ממש מתרגשים מכך, לאור כושרו הלקוי של החלוץ, שלא שיחק זמן רב ולא יוכל לחזור לכושר משחק בתקופה הקרובה.

עוד בנושא

הפרשה החלה כאשר עמיר תורג'מן החליט לצרף את הקשר סידני דה פרייטאס
בהמשך, מ.ס. אשדוד לא תוכל לצרף את סידני דה פרייטאס עד לפתיחת חלון ההעברות
הפועל רעננה: עמנואל מאיוקה חתם לשנתיים וחצי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully