וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי החגים: הראמס מול הסיינטס במוקד המחזור ה-12

25.11.2017 / 9:00

אחרי משחקי חג ההודיה, המחזור יימשך כאשר לוס אנג'לס תנסה להתאושש מההפסד במחזור האחרון ולעצור את ניו אורלינס, שדוהרת עם שמונה ניצחונות רצופים. הפטריוטס מארחים את מיאמי

טוד גרלי לוס אנג'לס ראמס. AP
הראמס אכזבו בשבוע שעבר. גרלי/AP

אחרי האקשן של חג ההודיה, המחזור ה-12 ב-NFL יימשך בראשון עם הפטריוטס נגד מיאמי והאיגלס מול שיקגו במוקד הסדרה הראשונה. לאחר מכן, הראמס מחכים לסיינטס בקרב גדול וג'קסונוויל באריזונה. בסאנדיי נייט, פיטסבורג מארחת את גרין ביי ולמחרת, בולטימור את יוסטון.

seperator

20:00:

אטלנטה (4:6) - טמפה ביי (6:4)

הפאלקונס אולי לא בעונה מבריקה כמו אשתקד, אך אחרי שני ניצחונות רצופים בכיכובו של אדריאן קלייבורן, הם שוב בתמונת הפלייאוף. במאנדיי נייט הם ניצחו בסיאטל ויגיעו מלאי ביטחון למפגש מול הבאקס, שבעצמם ניצחו פעמיים ברציפות, דווקא עם ריאן פיצפטריק, מה שעצר את הקריסה שלהם.

סינסינטי (6:4) - קליבלנד (10:0)

הבנגאלס ינסו לנצל את הדרבי העגום של אוהיו כדי להשיג ניצחון שני ברציפות ושני על הבראונס העונה. האורחת, שממשיכה להתקרב לעונת 16:0, רוצה לברוח מהסיוט אחרי שהפסידה 35 מ-37 משחקיה האחרונים.

אינדיאנפוליס (7:3) - טנסי (4:6)

הקולטס שבים משבוע החופש, אשר לפני ספגו הפסד כואב מול פיטסבורג. הם בקרקעית ה-AFC דרום ופוגשים את השנייה בבית, שניצחה אותם 22:36 לפני כמה שבועות. הטייטאנס מגיעים בעצמם אחרי עשרה ימי מנוחה והתבוסה לסטילרס וחייבים ניצחון כדי להמשיך במאבק עם ג'קסונוויל על הפלייאוף.

קנזס סיטי (4:6) - בפאלו (5:5)

שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה חלומית והתרסקו נפגשות בארוהד. הצ'יפס היו על 0:5 וסיפקו כמה הצגות, אך הפסידו ארבעה מחמשת האחרונים כולל 12:9 מביך לג'איינטס בראשון שעבר. הבילס הביכו עוד יותר ואחרי שחטפו 34 נקודות והפסידו לג'טס ו-47 והובסו בבית מול הסיינטס, הם הושפלו, עם ניית'ן פיטרמן כקוורטרבק במחצית הראשונה, וחטפו 54 מהצ'ארג'רס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
קארים האנט קנזס סיטי צ'יפס. AP
הצ'יפס ימשיכו להתפרק? האנט/AP

ניו אינגלנד (2:8) - מיאמי (6:4)

האלופה פתחה את העונה בצליעה רצינית, אבל בשבועות האחרונים היא מתחברת והניצחון במקסיקו על אוקלנד היה השישי ברציפות. ה-AFC מזרח שוב בשליטה מוחלטת של הפאטס והם ינסו לעשות עוד צעד לעבר שבוע החופש כשיארחו את מיאמי, שפתחה את העונה היטב והפסידה בכל ארבעת משחקיה האחרונים. ג'יי קאטלר, שספג זעזוע מוח בשבוע שעבר, יוחלף במאט מור.

ניו יורק ג'טס (6:4) - קרוליינה (3:7)

הסילונים הפתיעו לרגע מסוים בחודש הראשון של העונה, אך ארבעה הפסדים בחמשת המשחקים האחרונים החזירו אותם למקום בו כולם ציפו שהם יהיו השנה. מנגד, הפנת'רס דווקא נראים מצוין וניצחו שלושה ברציפות. בשבועיים הבאים יש להם משחק בניו אורלינס ומשחק בית נגד מינסוטה, מה שיכול להכריע את זהות הזוכות בשבוע החופש ב-NFC, כך שמהמפגש מול הג'טס הם חייבים לצאת עם ידם על העליונה.

פילדלפיה (1:9) - שיקגו (7:3)

הקבוצה הטובה בליגה העונה המשיכה בשלה גם בשבוע שעבר, כאשר מחצית שנייה של 0:30 בדאלאס העניקה לפילי ניצחון ענק נוסף, השמיני ברציפות. קשה לראות איך האיגלס נופלים דווקא בבית מול הברס החלשים, שהפסידו שלושה משחקים רצופים ומתארגנים כבר לדראפט הבא.

קאם ניוטון קרוליינה פנת'רס. AP
קאם ניוטון וקרוליינה רוצים פלייאוף/AP

23:05-23:25:

סן פרנסיסקו (9:1) - סיאטל (4:6)

שלא במפתיע, ההגנה של הסיהוקס התפרקה בלי ריצ'רד שרמן וקאם צ'נסלור וההתקפה לא הספיקה, בדרך להפסד ביתי דרמטי מול אטלנטה. סיאטל נמצאת בקרב לא פשוט מול הראמס במערב וצריכה להשלים דאבל עונתי על הניינרס, אחרי ה-9:12 המחריד בבית בתחילת העונה. המארחת תגיע אחרי ניצחון בכורה וסי ג'יי בת'ארד אמור להמשיך לפתוח.

אוקלנד (6:4) - דנבר (7:3)

שתיים מאכזבות העונה נפגשות בחור השחור. הריידרס קיוו לרוץ בצמרת ה-AFC, אך התבוסה לניו אינגלנד במקסיקו הבהירה שוב שאין להם שום כלים העונה. הברונקוס סופרים כבר שישה הפסדים רצופים וכל זכר לפתיחת ה-1:3 שלהם, אחרי ניצחון על אוקלנד, נמחק מזמן. דנבר לא השיגה ניצחון חוץ מאז ה-4 בדצמבר, כמעט שנה.

לוס אנג'לס ראמס (3:7) - ניו אורלינס (2:8)

איזה משחק בעיר המלאכים. הראמס, שהציגו עד לשבוע שעבר את ההתקפה הפוריה בליגה, נתקעו לחלוטין במינסוטה וצריכים לנסות להתאושש בביתם לפני שהפלייאוף חומק להם מבין הידיים אחרי עונה מוצלחת. אלא שזה לא יהיה פשוט בכלל, כי ניו אורלינס לוהטת ועשתה קאמבק עצום בבית נגד וושינגטון, בדרך לניצחון שמיני ברציפות. הסיינטס מריחים אפשרות להשיג את שבוע החופש ובמחזורים הקרובים מצפים להם כמה מבחנים שיבהירו איפה הם באמת נמצאים (בבית מול קרוליינה ומשחק באטלנטה).

אריזונה (6:4) - ג'קסונוויל (3:7)

הג'אגס מוכיחים כל שבוע מחדש שהם לא באמת צריכים קוורטרבק טוב כדי לנצח. ה-7:19 שלהם בקליבלנד היה הניצחון הרביעי ברציפות והוא הציב אותם לבדם בפסגת ה-AFC דרום. כדי לשמור על המעמד הזה, הם צריכים להסתדר גם במדבר, שם אריזונה ובליין גאברט ינסו לקטוע רצף של שני הפסדים ולסיים בטעם טובה עוד עונה מאכזבת מאוד.

קוורטרבק ג'קסונוויל ג'אגוארס בלייק בורטלס. רויטרס
הג'אגס יכולים להשלים את המשימה שלהם? בורטלס/רויטרס

פיטסבורג (2:8) - גרין ביי (5:5), בין ראשון לשני, 3:30

זה אמור היה להיות קרב אימתנים בין בן רות'לסברגר לארון רוג'רס, אולי פריביו לסופרבול אפילו, אבל מספר 12 בצהוב-ירוק נפצע ובלעדיו, לפאקרס אין הרבה מה למכור ובשבוע שעבר נותרו ללא נקודות במשחק ביתי, לראשונה מזה למעלה מעשור. הסטילרס נראים נהדר, דרסו בבית לפני שבוע וחצי את טנסי ולא ייעצרו ב-AFC צפון, בדרכם לפלייאוף. כעת, הם נאבקים על שבוע חופש וניצחון על גרין ביי הוא מקום טוב להתחיל בו.

בולטימור (5:5) - יוסטון (6:4), בין שני לשלישי, 3:30

לא ממש דרך מרהיבה לסגור את המחזור, אבל ניקח את מה שיש. הרייבנס השיגו בשבוע שעבר את הניצחון השלישי (!) שלהם העונה על האפס, 0:23 בגרין ביי. הם עדיין רחוקים מהסטילרס ב-AFC צפון, אבל יכולים להשתחל לפלייאוף מהווילד קארד אם ימשיכו כך. גם יוסטון השאירה לעצמה סיכוי קלוש, עם ניצחון על אריזונה, אבל קשה לראות איך טום סבאג' סוחב אותה עד סוף העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully