וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות שפל הנבחרת: משרד הספורט יערוך מחקר על מצב הכדורגל הישראלי

בעקבות ירידתה הצפויה של הנבחרת למקום ה-98 בדירוג פיפ"א, שרת הספורט מירי רגב החליטה לפעול: "לאור המצב המשברי בו נמצא הענף קיים צורך מיידי בבדיקה מעמיקה של הסיבות לכישלון"

מירי רגב. AP
"אינני יכולה לעצום עיניים". מירי רגב/AP

השפל הנוכחי של נבחרת ישראל, שצפויה לרדת למקום ה-98 בדירוג פיפ"א, גרם לשרת הספורט מירי רגב לעשות מעשה: בהודעה רשמית נמסר כי חברת היעוץ "תפן" תפעל בשיתוף פעולה עם משרד הספורט כדי לקדם מחקר עם גוף בעל ניסיון וידע בינלאומי, שיבחן באופן יסודי ומעמיק את ענף הכדורגל בישראל. "החברה, שתהיה בלתי תלויה, תתבקש להכין מסמך לאחר בחינה מעמיקה שיהווה בסיס עבודה להבראת הענף והחזרת הנבחרות הלאומיות למסלול של הישגים" נמסר בהודעה.

השרה רגב מסרה: "ענף הכדורגל הינו הענף הפופולארי בעולם ובישראל, הוא יכול וצריך להוות מקור לגאווה לאומית. הכדורגל זוכה בישראל לתקצוב הגבוה ביותר מבין ענפי הספורט השונים, אך לצערנו כבר 47 שנים שהנבחרת לא העפילה לטורניר בינלאומי. לאור המצב המשברי בו נמצא הענף, כפי שהשתקף בכישלון המהדהד של הנבחרת בקמפיין האחרון ובהידרדרות הנבחרת בדירוג העולמי של פיפ"א, קיים הצורך המיידי בבדיקה מעמיקה של הסיבות לכישלון".

"זאת הסיבה שהנחתי לקדם בדיקה עם חברה מומחית בתחום - חברה שתנתח את מצבו של ענף הכדורגל בישראל ותמליץ על הדרכים שבהן ניתן להצעיד את הענף למסלול של נצחונות והישגים. כשרת הספורט אינני יכולה לעצום עיניים ואני מחוייבת לאור המציאות העגומה אליה הגיע הענף לפעול כדי להביא בשורה למיליוני חובבי הכדורגל בישראל".

עוד בנושא:

שכר מאמני הנבחרת נחשף: אלישע לוי הרוויח פחות ממחצית מגוטמן
הפלסטינים לא מוותרים לפיפ"א, הערעור ב-CAS יידון ב-27 בנובמבר
אלישע לוי נפגש עם עיני וקיבל הודעה על סיום דרכו בנבחרת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully