וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטואן גריזמן: "אין בי חרטה על שנשארתי באתלטיקו, אני מאושר כאן"

החלוץ הצרפתי של אתלטיקו מדריד, שלא הצליח למצוא את הרשת כבר 723 דקות רצופות, התראיין ושפך את שעל ליבו: "לכושר ההבקעה הרע אין קשר לרצון שלי להיות כאן. אנחנו נשתפר בינואר"

רויטרס

בווידאו: צפו בתקציר הדרבי בין אתלטיקו לריאל מדריד

לאנטואן גריזמן 'אין חרטות' על כך שהחליט להישאר באתלטיקו מדריד הקיץ וכרגע הוא מרוכז רק בעתידו במועדון, כך סיפר היום (שלישי) החלוץ לרשת "טלפוט" הצרפתית. גריזמן, שלא הצליח למצוא את הרשת כבר 723 דקות רצופות, ינסה לעשות זאת מחר (רביעי, 21:45, ספורט 5+) במשחק ליגת האלופות הקריטי נגד רומא.

שחקן נבחרת צרפת קושר הקיץ למעבר למועדונים אחרים, אך נשאר עם הקולצ'ונרוס למרות שחל עליהם איסור להחתים שחקנים חדשים בחלון ההעברות. כעת, כשצצות שמועות נוספות שקושרות אותו למעבר בסיום העונה בשל העונה המאכזבת שעוברת עליו ועל קבוצתו, גריזמן שוחח עם התקשורת ושפך את שעל ליבו.

"אין בי חרטה על שנשארתי באתלטיקו" פתח גריזמן, שהוסיף: "קיבלתי החלטה ואני מרוצה ממנה. זה נכון שאני לא מבקיע כבר שבעה משחקים, אבל אין לזה קשר לרצון שלי להיות כאן, אני מאושר כאן. אנחנו נשתפר בינואר כשויטולו ודייגו קוסטה יצטרפו אלינו".

החלוץ דיבר על ההתבטאות שקישרה אותו למעבר לפריס סן ז'רמן: "לא הבינו אותי טוב. לפעמים אני לא מסביר את עצמי כמו שצריך. אמרתי שיהיה נחמד לשחק לצד ניימאר וקיליאן אמבפה, התקשורת הבינה שאני מעוניין להצטרף לפריס סן ז'רמן אבל זו לא הייתה כוונתי, פשוט אמרתי שמדובר בשחקנים איכותיים שאשמח לשתף איתך פעולה יום אחד. העונה שלי לא ממש טובה כרגע, אני צריך לעבוד קשה כדי להשתפר. הקבוצה צריכה לחזור למקום אליו היא שייכת".

עוד בנושא:

סימאונה על הבוז לגריזמן: "אותי לימדו שבמשפחה אוהבים עד המוות"
ספרד: אתלטיקו מדריד וריאל מדריד נפרדו ב-0:0 סוער
איסקו תקף את השופט, בברצלונה לועגים לרונאלדו: "לא מועיל בכלום"

אנטואן גריזמן, אתלטיקו מדריד. AP
אנטואן גריזמן/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully