וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עידן ורד חזר לאימונים, עשוי להיכלל בסגל לבאר שבע

21.11.2017 / 11:52

חדשות טובות לבן זקן: הקשר חזר לאימוני כושר, ואם יתאושש באופן מלא עשוי לקבל דקות במשחק בעוד שישה ימים. בית"ר ניצחה 0:2 את הפועל פתח תקוה במשחק אימון, איתי שכטר וציון צמח כבשו

צילום: בני בן סימון עריכת וידאו: מתן חדד

עידן ורד חזר היום (שלישי) לבית וגן וערך אימון בחדר הכושר. ורד עדיין לא החלים והחל רק שלשום בטיפול תרופתי, אך אם יתאושש באופן מלא עד למשחק לא מן הנמנע כי ברגע האחרון ייכלל בסגל הקבוצה. אריק סאבו, שהגיע רק אתמול לישראל ערך גם הוא אימון בחדר כושר.

עד עתה הבטיחו מקומם בטדי כ-17 אלף איש כאשר בבית"ר מאמינים כי כל הכרטיסים יימכרו. בשלב זה אמורים אוהדי הפועל באר שבע לאייש את היציע הדרומי אך אם תהיה מכירה ערה של אוהדי בית"ר עד לסוף השבוע ייתכן כי ההחלטה תשונה ברגע האחרון.

המאמן בני בן זקן אמור לערוך בהמשך השבוע אסיפה קבוצתית ולעבוד על הטעויות שנעשו במשחק נגד בני יהודה. בצוות המקצועי אמרו אתמול: "אפילו לא מדובר בטעויות טקטיות, שלושה גולים של חוסר ריכוז נטו, זה משהו שאסור שיקרה אפילו בנערים, זאת אחריות של כל שחקן ושחקן".

עוד בנושא

בני בן זקן ערך שיחה אישית עם אנטואן קונטה
ראש העיר: יום החג של דימונה ויוסי בניון

עידן ורד שחקן בית"ר ירושלים עם אריק סאבו. אינסטגרם, אתר רשמי
יחזור מוקדם מהצפוי? עידן ורד/אתר רשמי, אינסטגרם

היום בית"ר ניצחה 0:2 את הפועל פתח תקוה במשחק אימון שנערך במתחם האימונים בבית וגן. את השערים לזכות בית"ר כבשו איתי שכטר וציון צמח. המחצית הראשונה הסתיימה ב-0:0, כשאנטואן קונטה פותח כמגן ימני ומיקי סירושטיין משחק כבלם לצד טל כחילה. אפשר שהמתכונת הזו תשוחזר גם במשחק מול באר שבע.

ה-11 שפתחו בבית"ר: בוריס קליימן, אנטואן קונטה, טל כחילה, מיקי סירושטיין, מרסל הייסטר, דוד קלטינס, קלאודמיר, פול אדגר, חן עזרא, ז'אורז'יניו, איתי שכטר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully