וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד ההתעמלות תוקף וחושף: "ויגדורצ'יק הכריזה בקול גדול, 'זה לא מתעמלות, זה זבל'"

21.11.2017 / 10:14

נמשך הקרב התקשורתי בין איגוד ההתעמלות למאמנת המודחת. באיגוד חושפים תקריות עבר, מאשימים את ויגדורצ'יק ב"גרימת מבוכה פומבית, בזבוז כספים בלתי אחראי ויחסי אנוש בלתי נסבלים", ומאיימים בתביעה נגד "דברי כזב קשים והסתה פרועה"

אירה ויגדורצ'יק מאמנת התעמלות. מגד גוזני
המאבק נמשך. אירה ויגדורצ'יק/מגד גוזני

נמשך המאבק בין איגוד ההתעמלות למאמנת אירה ויגדורצ'יק: היום (שלישי) נציג האיגוד עו"ד רועי רוזן איים בתביעה נגד ויגדורצ'ק, על דבריה אשר "מהווים לשון הרע, חריגים בחומרתה כלפי האיגוד העולים כדי הסתה פרועה של ממש". כזכור, לפני כחודש ויגדורצ'יק הודחה מתפקידה כמאמנת נבחרת ההתעמלות האמנותית, ומאז הצדדים מתכתשים בתקשורת ומחליפים האשמות בנוגע להתנהלותם.

במכתב שנשלח לנציגי ויגדורצ'יק נכתב שאיגוד ההתעמלות "דוחה את האמור במכתביה המקוממים" של המאמנת, וטוען שדבריה "מטעים, מסולפים ומניפולטיביים". עיקר הזעם הוא על הפצת המכתב ששלחה ויגדורצ'יק, למשרדי הממשלה ולתקשורת, וזאת "מתוך מטרה ברורה לחבל בפעילות האיגוד, מתוך כוונה ברורה וזדונית להשחיר את שמו של האיגוד".

"מרשתכם סבורה כי היא רשאית לעשות באיגוד ככל העולה על רוחה.... כמו קבלת החלטות החורגות מסמכותה, גרימת מבוכה פומבית לאיגוד ולמתעמלות הנבחרת, בזבוז כספים בלתי אחראי, יחסי אנוש בלתי נסבלים עם אנשי צוות ונותני שירותים וכיוצ"ב...".

עוד בנושא:

יו"ר איגוד ההתעמלות פלד תוקף את ויגדורצ'יק: "שהגברת תדע את מקומה ותישא באחריות למחדליה"
בנה של אירה ויגדורצ'יק: "השפילו את אימא שלי, אי אפשר לפטר אותה"
אירה ויגדורצ'יק מאיימת בתביעות אישיות נגד חברי איגוד ההתעמלות: "מרשתנו נתונה להתנכלות והתעמרות מכוונת ושיטתית"

המאמנת אירה ויגדורצ'יק עם בנות נבחרת ההתעמלות האומנותית, ריו 2016. רויטרס
אירה ויגדורצ'יק/רויטרס

באיגוד מפרטים את התנהלותה של ויגדורצ'יק, וטוענים: "לאחר שדרשה וקיבלה תקציבים ותנאים מפליגים, היא לא העמידה נבחרת לתחרות גראנד פרי שנערכה בחולון... התוצאה: נבחרת ישראל לא השתתפה, ברגע האחרון, בתחרות שמדינת ישראל אירחה. לאחר הופעת ראווה שערכה הנבחרת (במקום להשתתף בתחרות) אף טרחה מרשתכם לעבור ליד יציע הכבוד ובפני יו"ר האיגוד, מנכ"ל הועד האולימפי ואורחים נוספים, ולהכריז בקול גדול כי: "זה לא מתעמלות, זה זבל".

כמו כן, באיגוד הגיבו לטענות של ויגדורצ'יק ולההאשמות של המאמנת. "הטענות שמועלות על ידי (ויגדורצ'יק) - בחריגה מוחלטת מסמכותה, מעמדה ותפקידיה - בנוגע למתעמלת בר שפושניקוב נדחות מכל וכל ועולות כדי ניסיון הטעיה חמור, אשר מעיד בעיקר על התנהלותה המניפולטיבית של מרשתכם, רשלנותה המקצועית החמורה ובנייתה הכושלת של הנבחרת שעליה היא אמונה, תוך היתממות מקוממת.... מדובר בהוצאת לשון הרע, מובהקת וחריפה.

"האשמת האיגוד ו/או יו"ר האיגוד ו/או מי מטעמו של האיגוד כמי שמבצע לכאורה מעשים פליליים, האשמה ב"שחיתות מן המעלה הראשונה", העברת מרשתכם ונבחרת ישראל כולה "גיהנום של ממש", הריסה מכוונת של נבחרת ישראל, הולכת שולל את צה"ל ומשרד התרבות והספורט, והמתנה מכוונת להתמוטטות של הנבחרת ושל בר - הינם דברי כזב קשים ביותר אשר עולים כדי הסתה פרועה ומהווים לשון הרע במובן הקיצוני והחמור ביותר שניתן להעלות על הדעת. דעו, כי היה ומרשתכם לא תחזור בה מהדברים, כמפורט להלן, יפעל מרשי כדי למצות את הדין עם מרשתכם ולהיפרע את נזקיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully