וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: "ננצח את עכו גם בבית שלה. פתאום הם נופלים מהרגליים?"

21.11.2017 / 7:32

עצבים בפתח תקוה בעקבות החלטת המנהלת ותגובת עכו, שסירבה לשחק בשלישי ויצרה מתיחות בין המועדונים, מנהלי האיצטדיון והמנהלת. שחקנים הגיבו בציניות: "אולי הצגה כפולה תביא עשרות אלפים". מימר שוקל מערך של שלושה בלמים, אהדנני בתמונה

מאמן מכבי פתח תקוה שרון מימר. ברני ארדוב
שוקל מערך של שלושה בלמים. מימר/ברני ארדוב

"הפועל עכו עשתה מעשה לא יפה, אבל נחזיר לה על המגרש. ננצח אותה בבית שלה, ובסיבוב הבא גם בפתח תקוה. מעניין שפתאום השחקנים שלה נופלים מהרגליים ולא מסוגלים לשחק שני משחקים בחמישה ימים, כאילו הם משחקים בשלושה מפעלים במקביל. אנחנו נדבר רק על המגרש". כך תקפו שחקנים במכבי פתח תקוה את ראשי הפועל עכו, זאת בגין הסירוב לקיים את המשחק ביום שלישי במושבה, בעקבות ההחלטה שלא לאפשר את קיום המשחק במושבה בשל שזרוע. כזכור, שלשום פרסמנו כי קיום המשחק מוטל בספק, מה שהוביל את ראשי מכבי פתח תקוה והמנהלת לנסות ולמצוא פתרון לעניין. כשלא מצאו מגרש חלופי, במנהלת שקלו אפשרות להזיז את המשחק ליום שלישי, כפי שהציע מנהל האיצטדיון אבי סמובסקי (שהציע גם לדחות את חצי גמר גביע הטוטו שאמור להתקיים ברביעי), אולם עכו התנגדה למהלך והדבר יצר מתיחות גדולה בין שני המועדונים, מנהלי האיצטדיון ומנהלת הליגה. בפתח תקוה טענו אתמול כי היו מוכנים לשלם 40 אלף שקל תמורת שיקום והמשך השזרוע ובלבד שיאפשרו להם לקיים את המשחק הביתי בזמן, אולם נתקלו בסירוב של הגורמים העירוניים.

"הקבוצה עם עשר נקודות, אז מה עושים? באים ומטילים עלינו 'קנס', משחק חוץ", אמר גורם בקבוצה. "לא ראוי היה שכל הבלאגן הזה ייגמר ויזיזו את המשחק לשלישי? המנהלת לא יכולה לחייב את הפועל עכו לשחק כשיש לה ארבעה ימים להתכונן למשחק הבא? ניקח את הדברים האלה בחשבון לקראת המשחק בפתח תקוה. אף אחד לא יעשה להם הנחות. כנראה שהיה נוח להעביר את המשחק לעכו, אולי הצגה כפולה תביא עשרות אלפים".

מבחינה מקצועית, שרון מימר עדיין לא תרגל את ההרכב אך שוקל לעלות במערך של שלושה בלמים, כשלצד תומאש סיבוק וז'והאן מרסיאל ישחק עידן אהדנני, זאת משום שעומר דנינו עדיין פצוע. נאור פסר ייכלל בסגל אך ספק גדול אם יפתח בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully