וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנקמה תחכה: אטלנטה ניצחה 31:34 בסיאטל

21.11.2017 / 7:00

הסיהוקס הפצועים כמעט הפתיעו את סגנית האלופה, שהעיפה אותם מהפלייאוף האחרון, אך הקאמבק שלהם נעצר כאשר בלייר וולש החטיא בעיטת שוויון אפשרית מ-52 יארד בשנייה האחרונה

אטלנטה פאלקונס מול סיאטל סיהוקס. AP
וולש מאוכזב, באטלנטה חוגגים/AP

סיאטל (4:6) - אטלנטה (4:6) 34:31

הסיהוקס לא רגילים להגיע כאנדרדוג למשחקים בשנים האחרונות, בטח שלא למשחקי בית, אבל זה בדיוק היה המצב במקרה הזה, אחרי שסיאטל איבדה גם את ריצ'רד שרמן וגם את קאם צ'נסלור לכל העונה. אם לא די בצרות, מגן הפינה שאקיל גריפין חטף זעזוע מוח כבר במהלך השני של המשחק ונטש ולמרות זאת, הסיהוקס כמעט הביאו את המשחק הזה להארכה, אבל בעיטת שוויון אפשרית של בלייר וולש מ-52 יארד הייתה קצרה ממש במעט ואטלנטה חגגה ניצחון חשוב, שמשאיר אותה חזק בתמונת הפלייאוף. עוד אחת שמרוצה אחרי הלילה היא לוס אנג'לס ראמס, ששמרה על יתרון משחק אחד בראש ה-NFC מערב.

סיאטל חיפשה נקמה בקבוצה שהדיחה אותה מהפלייאוף בעונה שעברה, אבל סגנית האלופה פתחה מצוין ובאמצע הרבע הראשון עלתה ל-0:14. ג'ימי גרהאם צימק, אך גיבור השבוע שעבר, אדריאן קלייבורן, החזיר פאמבל לאנדזון. עדל הפסקה, גם ראסל ווילסון השיג טאצ'דאון בגיחה קרקעית של יארד אחד ולמחצית ירדו האורחים עם 17:24 מרתק. ברבע השלישי, לאבין טוילולו תפס כדור ממאט ריאן באנדזון וארבע דקות לסיום, מאט בריאנט קבע 23:34 לאורחים, אך ווילסון הטיס דרייב ותוך 52 שניות מצא את אג בולדווין. המרת שתי הנקודות הצליחה, סיאטל השיגה עוד כדור וקיבלה צ'אנס להשוות, אך כאמור, זה לא צלח.

מאט ריאן היה רגוע יחסית, עם 195 יארד וצמד. ווילסון סיים עם 258, שני טאצ'ים, איבוד ופאמבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully