וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברצלונה על רכש בינואר: "צריך ליטוש". בהולנד מדווח: דה ליכט בדרך

ברתומאו הודה שיש אפשרות שבארסה תתחזק בחלון ההעברות הקרוב על אף ש"אנחנו על המסלול הנכון", בהולנד טוענים: ברצלונה תשלם 45 מליון יורו על בלם אייאקס בן ה-18

one

ברצלונה אומנם מוליכה בבטחה את הליגה הספרדית עם מאזן מרשים ונראית מצוין גם בלה ליגה וגם בליגת האלופות, אבל נשיא הקבוצה ג'וזפ מריה ברתומאו טוען שהקבוצה עשויה לחזק את עצמה בחלון ההעברות של ינואר.

עוד בנושא

ברצלונה תערער על הצהוב של פיקה, יציעי הקאמפ נואו ייסגרו?
במדריד תוהים: מדוע מרקו אסנסיו לא מקבל יותר הזדמנויות מזידאן בריאל?
"המאזן העגום בהיסטוריה של ריאל": רונאלדו ובנזמה תחת מתקפה
מאמן ולנסיה הורחק יחד עם בנו ולא יעמוד על הקווים נגד ברצלונה

מתייס דה ליכט שחקן אייאקס. AP
כמה הוא שווה? דה ליכט/AP

"יש אנשים שיותר מוסמכים ממני, אבל אנחנו נבחן את שוק ההעברות בינואר, כי כדי להיאבק על גביע המלך, האליפות וליגת האלופות, אנחנו זקוקים לעוד ליטוש", אמר ברתומאו בערב גאלה של המועדון, "אם יש אפשרות להתחזק זה תמיד טוב, אבל האמת היא שאנחנו מאוד מסופקים מהסגל שיש לנו".

בזמן שברצלונה רושמת 17 משחקים ללא הפסד (15 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו), הנשיא מודה: "אנחנו על המסלול הנכון, יש לנו קבוצה עם המון אמביציה והמון תשוקה". ברתומאו שוב הביע את סיפוקו מתפקוד המאמן ארנסטו ואלוורדה: "כמו שאמרתי יותר מפעם אחת, אנחנו פשוט מאוהבים בוואלוורדה". לדבריו, "נשאר עוד הרבה זמן בליגה, ואנחנו מכוונים לטורינו, ואומנם אנחנו תמיד אופטימיים, אבל אנחנו רק בנובמבר".

עם זאת, בלי קשר להצהרות של הנשיא, בהולנד דווח כי ברצלונה צפויה לצרף לשורותיה את בלם אייאקס מתייס דה ליכט בן ה-18, ותשלם עבורו להולנדים 45 מיליון יורו, למי שאמור להיות המחליף העתידי לחאבייר מסצ'ראנו וג'רארד פיקה.

עוד באותו נושא

הימור עיוור: החלטה הזויה של דני בלינד מסכנת את בלם העתיד של הולנד

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully