וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל משדרגת את הצוות: ארסן ונגר מצרף אנשי מקצוע מדורטמונד

ארסנל הודיעה על מינויו של סוון מיסלינטאט כראש מערך הסקאוט, אחרי שבדורטמונד סייע לפריצה של אובמיאנג, דמבלה וקגאווה. עוד על הפרק: המנהל המקצועי של דורטמונד מיכאל זורק

מאמן ארסנל ארסן ונגר. רויטרס
מחפשים דם חדש, כל עזרה תועיל. ונגר/רויטרס

ארסנל הודיעה היום (שני) על מינויו של סוון מיסלינטאט בתפקיד ראש מערך הסקאוט של המועדון. מיסלינטאט הגיע לתותחנים אחרי עשר שנים בדורטמונד, ועל פי הודעתה של ארסנל, "הוא נחשב לאחד מאנשי הגיוס המוערכים ביבשת", והוא האיש שסלל את דרכם להצלחה בדורטמונד של שחקנים כמו פייר אמריק אובמיאנג, שינג'י קגאווה ועוסמאן דמבלה.

מיסלינטאט, 45, הופך לראש מערך הסקאוט (תרגום מילולי ל-head of recruitment), והאחריות שלו תהיה על הקבוצה הבוגרת והאקדמיה. הוא יחל בעבודתו בחודש הבא, וישתף פעולה עם המאמן ארסן ונגר והמנכ"ל איוון גאזידיס.

מיסלינטאט יחליף את סטיב ראולי, הסקאוט הבכיר, שיעזוב את תפקידו אחרי 25 שנה. "אנחנו מאושרים לצרף את סוון", אמר ונגר על המינוי החדש, "זיהוי ופיתוח של כישרונות הוא חלק מהותי בדרך שלנו, ולסוון יש רקורד מוכח לאורך שנים ארוכות".

כמו כן, על פי הדיווחים באנגליה, ארסנל לא מסתפקת בזה, ומתכננת לשלם לדורטמונד 1.75 מיליון ליש"ט על מנת להעביר לשירותיה את מיכאל זורק, המנהל המקצועי של הקבוצה הגרמנית. דורטמונד הכחישה שהוא יעזוב.

סוון מיסלינטאט, ארסנל. האתר הרשמי של דורטמונד, אתר רשמי
הרזומה מרשים. מיסלינטאט/אתר רשמי, האתר הרשמי של דורטמונד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully