וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במדריד תוהים: מדוע מרקו אסנסיו לא מקבל יותר הזדמנויות מזידאן?

הכוכב הצעיר של ריאל מעמיד מספרים יפים אך שיחק מעט בדרבי ובמשחקים חשובים אחרים. וגם: סוכנויות ההימורים עדיין מאמינות בבלאנקוס, תקרית לא נעימה לרונאלדו, אלכסיס יגיע בינואר?

רויטרס

על רקע התפוקה הדלה של כריסטיאנו רונאלדו ושל קארים בנזמה מפתיחת העונה, העיתונאים במדריד לא יכולים שלא לתהות היום (שני) מדוע מרקו אסנסיו לא מקבל יותר הזדמנויות, ובעיקר מדוע הוא לא משחק דווקא במשחקים הגדולים והחשובים של ריאל.

הכוכב הצעיר של הבלאנקוס עלה על הדשא בוונדה מטרופוליטנו, בדרבי מול אתלטיקו, רק בדקה ה-76 - למרות שהשחקנים של זינדין זידאן התקשו לייצר מצבי הבקעה במשחק החשוב. למרות שקיבל 14 דקות בלבד, אסנסיו היה שותף למהלך שהוביל למצב הטוב ביותר של ריאל, אותו החמיץ רונאלדו בדקה ה-88.

עוד בנושא

"המאזן העגום בהיסטוריה של ריאל": רונאלדו ובנזמה תחת מתקפה
שלישי בצ'מפיונס: ריאל בקפריסין, סיטי מארחת את פיינורד
ברצלונה תערער על הצהוב של פיקה, יציעי הקאמפ נואו ייסגרו?

מרקו אסנסיו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מגיע לו יותר? מרקו אסנסיו/רויטרס

מלבד הדקות המעטות שקיבל בדרבי, אסנסיו זכה לשחק רק 14 דקות מול טוטנהאם בדרבי ו-16 דקות במשחק הביתי מול התרנגולים, כלומר ששיחק רק כרבע שעה בשלושה משחקים חשובים - שאת כולם ריאל לא ניצחה (שתי תוצאות תיקו והפסד). למרות זאת, המספרים שלו נהדרים העונה. הוא כבש שבעה שערים ומצא את הרשת כל 146 דקות. רונאלדו מבקיע כל 152 דקות, בנזמה על 468 ובייל כל 239.

בינתיים, 'אס' טוען כי ריאל מדריד תנסה להחתים בינואר את אלכסיס סאנצ'ס, שהביע לא פעם את רצונו לעזוב את ארסנל. הוא מסיים חוזה אצל התותחנים בקיץ הקרוב ולכן ייתכן שינסו למכור אותו כל עוד הם יכולים להרוויח.

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אלכסיס סאנצ'ס שחקן ארסנל. רויטרס
התחנה הבאה - מדריד? אלכסיס סאנצ'ס/רויטרס

בלי קשר לחיזוק אפשרי של הקבוצה בחלון ההעברות, סוכנויות ההימורים עדיין בטוחות שהיא יכולה לסגור את פער עשר הנקודות מברצלונה ולזכות באליפות, למרות הפתיחה הקשה. חמש סוכנויות מובילות (Bet365, Betfair, וויליאם היל, 888 Sport ו-Bwin) משוכנעות שלבלאנקוס סיכוי גבוה משל ולנסיה, שמקדימה אותה בשש נקודות, לעקוף את ברצלונה. האלופה גם מדורגת מעל אתלטיקו מבחינת הסיכויים ובסך הכול נותנים לה סיכוי של בין 3.75-5:1.

היום נחתה ריאל בניקוסיה לקראת המפגש עם אפואל המקומית בליגת האלופות, וחוותה תקרית לא נעימה. אוהד קפריסאי שהתחזה לעיתונאי הצליח לחדור לאיזור התקשורת והגיע עד כריסטיאנו רונאלדו במטרה להצטלם איתו. כוחות הביטחון הרחיקו אותו מהמקום והאירוע הסתיים בשלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully