וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל מקל: "גאה להיות קפטן, יש תהליך של חילופי דורות בנבחרת"

20.11.2017 / 18:22

נבחרת ישראל תפתח את קמפיין מוקדמות אליפות העולם נגד אסטוניה (שישי, 14:00, דרייב אין). עודד קטש החמיא לקפטן החדש: "אין ראוי ממנו", על הסגל: "זימנתי את מי שחשבתי שצריך להיות פה"

צילום ועריכה: קובי אליהו

נבחרת ישראל ערכה היום (שני) מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת מוקדמות אליפות העולם במשחק הביתי נגד אסטוניה (14:00, דרייב אין). באירוע השתתפו המאמן הלאומי הטרי עודד קטש, הגארד גל מקל מגראן קנריה הספרדית והסנטר תומר גינת מהפועל תל אביב. פרט לאסטוניה משובצות בבית הישראלי גם נבחרות יוון ובריטניה. המוקדמות יוצאות לדרך בצל המחלוקת בין פיב"א ליורוליג שמונעת משחקנים בכירים רבים ביבשת להשתתף במשחקי הנבחרות הלאומיות. בר טימור יערוך אימון מלא ומקווים שבימים הקרובים יהיה כשיר ויוכל לשחק. בנוסף, יעשו מאמצים שתמיר בלאט יתאמן לקראת סוף השבוע בתקווה שיוכל לשחק בצמד המשחקים.

עוד בנושא

האם בר טימור יוכל לשחק במדי נבחרת ישראל ביום שישי?
אבי בן שימול ותום מעיין זומנו למחנה הנבחרת, ג'ו אלכסנדר שוחרר
עודד קטש: "עצימת העיניים בכדורסל הישראלי הסתיימה"

ג'ייק כהן ויפתח זיו/קובי אליהו

"תמיד מרגש וכיף לבוא לפה ולהיות קפטן הנבחרת זה חלום", אמר גל מקל בפתח הדברים, "זו גאווה ויהיה איתי כל החיים. לפני שנתיים הייתי השני או השלישי הכי קטן בנבחרת ופתאום אני אחד המבוגרים. הזמן עף".

המאמן קטש אמר: "הניסוי שפיב"א ארגנו הוא מאתגר מאוד ותוך כמה ימים אנחנו צריכים להופיע ולהראות כמו קבוצה. יש המון פנים חדשות בנבחרת וגם אלה שכבר היו כאן, יקבלו תפקיד משמעותי. הרבה שחקנים שהובילו את הנבחרת לא נמצאים איתנו, כך שזה אתגר גדול ונקווה לעמוד במשימה. התנאים די זהים לכולם, גם לאסטוניה. נעשה את העבודה ונגיע מוכנים".

מקל הוסיף: "אנחנו מדינה שיודעת להרים ולהוריד בהרף עין ולעשות כותרות. לא עמדנו במשימה שלנו בקיץ. רצינו וניסינו וזה קורה בספורט. עכשיו מסתכלים הלאה ולמזלנו השיטה שונתה ומאפשרת לנו לשנות את הרושם של מה שנוצר בקיץ. אנחנו שמחים שזה הגיע קרוב. קורה פה משהו בכדורסל שלנו, חילופים של שחקנים ודורות וזה לוקח זמן. אני חושב שיש לנו את הצוות הכי טוב שיכול היה להיות לחילופי הדורות האלה. אין ואקום ואין נבחרת אפורה, תמיד שחקנים נכנסים לתפקיד גדול יותר ואני מאמין שזה מה שיהיה הפעם".

על הסגל אמר קטש: "זימנתי את מי שחשבתי שצריך להיות פה, כדי להרגיש ולראות וגם לחבר אותם. לרוע המזל, ג'ו אלכסנדר נפצע. האוול ימשיך איתנו טבעית מהקיץ. שניהם רצו מאוד לקחת חלק ולהיות כאן ואני שמח על כך. עדיף להתרכז במי שפה, במקום במי שלא. עם מה שיש לנו, נעשה את המיטב. יש לי הערכה גדולה לכאלה שלא נמצאים כאן ונתנו את מיטב שנותיהם לנבחרת, אז אני לא רוצה להתייחס אליהם. גל נמצא בשיא הקריירה ובכושר טוב, אני גאה שהוא הקפטן, אין ראוי ממנו".

תומר גינת אמר: "שיחקנו נגדם לפני שנתיים וניצחנו, אבל אנחנו לא יודעים מי ישחק אצלם ואנחנו בעצמנו נבחרת חדשה. למדתי המון מליאור אליהו, הוא היה מודל לחיקוי בשבילי. אני לא צריך למלא את המקום שלו, אלא לשחק את הכדורסל הכי טוב שאני יודע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
מאמן נבחרת ישראל עודד קטש, גל מקל, תומר גינת. קובי אליהו
מקל, קטש וגינת/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully