וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זלאטן איברהימוביץ': "עבדתי 5-6 שעות ביום, גאה שהצלחתי לחזור"

החלוץ השבדי הרחיב על הפציעה הקשה בברך: "אם אנשים יידעו כמה חמורה היא היתה, הם יהיו בהלם שאני בכלל משחק". על המטרות: "אפשר לרדוף אחרי סיטי ולזכות בליגת האלופות העונה"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד זלאטן איברהימוביץ'. GettyImages
טוב, זה ידוע שאריות מתאוששים אחרת מבני אדם. זלאטן/GettyImages

זלאטן איברהימוביץ' שב ביום שבת לכר הדשא לראשונה זה שבעה חודשים, כשהחליף את אנתוני מרסיאל מול ניוקאסל וקיבל 13 דקות. כעת, חשף השבדי שהפציעה שלו ברצועת הברך היתה הרבה יותר חמורה ממה שידענו.

"אם אנשים יידעו כמה חמורה הפציעה, הם יהיו בהלם שאני בכלל משחק", אמר הכוכב הגדול. "זה יותר מהפציעה בברך, אבל אשמור את זה לעצמי. בגלל זה בחרתי לא לדבר על זה. לא האצתי כלום בהתאוששות. הייתי בחוץ שישה חודשים וחצי. הסוד היחיד הוא שעבדתי קשה, עבדתי 5-6 שעות ביום.

"כשזה קרה, אמרתי שלהרים ידיים היא לא אופציה. התמקדתי רק בלחזור טוב יותר. ידעתי שהראש שלי הוא זה שמשחק, לא הברך. אני מרגיש טוב וגאה מאוד בכך שחזרתי. לא הייתי יכול לעשות זאת לבד, אני מודה לכל האוהדים שעזרו לי לשמור על המוטיבציה ולמאמן ולמועדון שתמכו בי".

על המטרות בהמשך העונה אמר זלאטן: "אנחנו יכולים לרדוף אחרי סיטי. למה לא? כולנו כאן כדי לנצח. בשנה שעברה זכינו בשני תארים והעונה אנחנו חזקים יותר. אנחנו מאמינים ביכולתנו לזכות בליגת האלופות".

לבסוף, על האפשרות שיאריך את חוזהו גם מעבר לעונה הנוכחית אמר: "כרגע אני פשוט בר מזל שיכולתי לחזור לשחק. אני לא יודע מה יקרה בעתיד. אני בגיל בו אני יכול לבחור מה לעשות, אני לא חותם על חוזים ל-5 או 10 שנים".

עוד בנושא:

זלאטן איברהימוביץ': "אריות לא מתאוששים כמו בני אנוש"
אנגליה: מנצ'סטר יונייטד הביסה 1:4 את ניוקאסל, סיטי עם ניצחון 10 רצוף
ווסט ברומיץ' פיטרה את טוני פוליס: "התוצאות שלו מאוד מאכזבות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully