וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצאו חלופה: הפועל תל אביב תארח את משחק הרדיוס שלה באצטדיון בעכו

20.11.2017 / 12:44

האדומים חיפשו אלטרנטיבה בעקבות העונש שנגזר עליהן ובדקו אפשרות לארח בנתניה או בבאר שבע אך נדחו והאצטדיון בצפון יארח את המשחק מול מרמורק (ו', 16:00). אביחי ידין עדיין לא כשיר

אצטדיון עכו. אדריאן הרבשטיין
יארח את אוהדי הפועל תל אביב. האצטדיון בעכו/אדריאן הרבשטיין

משחק הרדיוס של הפועל תל אביב מול מרמורק ייערך ביום שישי בשעה 16:00 באצטדיון העירוני בעכו. כידוע, הקבוצה נענשה בגלל התפרעות אוהדיה במשחק רדיוס אחד ובמהלך הימים האחרונים נעשו ניסיונות למצוא מספר מגרשים ביניהם האצטדיון בנתניה וגם האצטדיון של באר שבע אך היא נתקלה בסירוב ממספר אצטדיונים בשל שזרוע החורף, או לחילופין עומס משחקים. אחרי מאמצים גדולים סגרה היום הקבוצה את משחקה באצטדיון בעכו ושם ייערך המשחק במסגרת המחזור ה-11.

אביחי ידין שהיה אמור לחזור לאחר הפגרה, לא יהיה בסגל ככל הנראה בגלל רגישות בברכו. בניגוד לידין, ניר לקס כבר החלים מהפציעה שלו וסיכוי גדול שהוא יחזור לסגל כבר בשישי הקרוב. הדברים תלויים בעיקר במאמן קובי רפואה ואם הוא יכלול את לקס בסגל כשהוא יודע שיוכל להשתמש רק לדקות מועטות. הקשר דניאל גרץ נפצע היום בקרסול באימון שנערך באצטדיון וינטר. עדיין אין אבחנה לחומרת הפציעה ולא ברור כמה זמן הוא ייעדר.

קובי רפואה ניצח את משחק הבכורה שלו בהפועל תל אביב עם 0:1 דחוק על הפועל כפר סבא המוליכה, מה שקירב את קבוצתו עד כדי נקודה בלבד מהמקום השני שם נמצאת אחי נצרת וניצחון נוסף של האדומים בשישי עשוי לעלות אותם למקום שממנו עולים לליגת העל בקיץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully