וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסט ברומיץ' פיטרה את טוני פוליס: "התוצאות שלו מאוד מאכזבות"

המנג'ר בן ה-59 סיים את דרכו בקבוצה מתחתית הפרמיירליג על רקע מחאת האוהדים נגדו. מאז חודש אפריל ניצח פוליס רק שניים מתוך 21 משחקי ליגה. עוזרו גארי מגסון מונה למאמן הזמני

מאמן ווסט ברומיץ' טוני פוליס. רויטרס
נכשל במבחן התוצאה. פוליס/רויטרס

ווסט ברומיץ' הודיעה היום (שני) על פיטוריו של המאמן טוני פוליס. זאת על רקע ההישגים החלשים של המועדון מתחילת העונה והקריאות של האוהדים לסיים את העסקתו של המאמן בן ה-59. ווסט ברומיץ' נמצאת במקום ה-17 בטבלת הפרמייר ליג, נקודה אחת מעל הקו האדום ובשבת האחרונה היא ספגה את ההפסד הרביעי ברציפות שלה 4:0 נגד צ'לסי. במהלך המשחק הניפו האוהדים שלטים נגד פוליס ודרשו ממנו לעזוב מידית את תפקידו.

יו"ר המועדון ג'ון וויליאמס התייחס להחלטה לפטר את פוליס ואמר: "החלטות שכאלו אף פעם לא מתקבלות בקלות ראש והן תמיד מתבצעות לטובת המועדון. העסק שלנו נמדד בתוצאות ומתחילת העונה אנחנו מציגים תוצאות מאכזבות מאוד". עוזרו של פוליס גארי מגסון ישמש כמאמן זמני על למינוי מחליף קבוע.

פוליס שימש כמאמן ווסט ברומיץ' כמעט שלוש שנים. מאז חודש אפריל השנה השיגה הקבוצה רק שני ניצחונות ב-21 משחקי ליגה. פוליס מצטרף לסלאבן ביליץ' (ווסטהאם), רונלד קומאן (אברטון), פרנק דה בור (קריסטל פאלאס) וקרייג שייקספיר (לסטר) שאיבדו את משרתם מתחילת עונת הפרמייר ליג.

עוד בנושא
אנגליה: הפסד לדייויד מויס בבכורה בווסטהאם, 2:0 לווטפורד
זלאטן איברהימוביץ': "אריות לא מתאוששים כמו בני אנוש"
מנצ'סטר סיטי ממשיכה לנפץ שיאים, ג'ון סטונס ייעדר 4-6 שבועות

בדיחות הרשת כמובן מיהרו להגיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully