וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור: "מופתע שקאיו לא הציג את היכולות שלו במכבי חיפה"

20.11.2017 / 11:02

שחקן רד בול זלצבורג התראיין בשוויץ וסיפר על הברזילאי, שייבחן על ידי אלאך בזכוכית מגדלת עד ינואר: "זה לא קל עם כל הלחץ שיש במועדון הזה". נתניה דרשה מחיפה 1.2 מיליון יורו על עלי מוחמד, נמשך המעקב אחר קבהא

אתר רשמי

אחרי פגרת סוף השבוע, במכבי חיפה חידשו את ההכנות למשחק מול מכבי נתניה ושם מבינים שמעידה נוספת עשויה לגרום שוב לבעיות. "ניצחון ייתן קצת אוויר. הקבוצה הזאת לא יודעת לחבר רצף ניצחונות וזה יכול לתת קצת שקט לתקופה הקרובה, במיוחד אחרי ההודעה של המועדון בנוגע לגיא", אמר אחד השחקנים. בחיפה מצפים לשיפור מיידי גם בגזרת הזרים, במיוחד בכל הקשור לקאיו, שלא מצליח לשחזר את היכולת הטובה אותה גילה בליגה השוויצרית (51 שערים בארבע עונות, א"י).

עוד בנושא:

סוכנו של עלי מוחמד: "כל הגדולות רצו אותו, גם באירופה היה עניין"
מכבי נתניה: עלי מוחמד החליט להישאר במועדון, שכרו ישודרג ב-50 אחוזים

שחקן מכבי נתניה, עלי מוחמד. אדריאן הרבשטיין
לא יגיע לחיפה בשלב זה. עלי מוחמד/אדריאן הרבשטיין

מוחמד אלאך יבצע שינויים בחלון ההעברות הקרוב, אבל הוא רוצה לבחון את היכולת של הברזילאי "בזכוכית מגדלת", כהגדרתם גורמים במועדון, עד פתיחתו. במועדון מאמינים שסטפנוס אתנסיאדיס זקוק לתקופת התאקלמות נוספת. כפי שפרסמנו, חיפה התעניינה באפשרות לצרף את עלי מוחמד ואף עקבה אחריו באחד ממשחקי מכבי נתניה, אך הסיכום בעל פה שהושג אתמול בקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ימנע את המעבר וייתכן שינסו לרכוש אותו שוב בקיץ אם יעמוד למכירה. מתברר כי הצהובים דרשו 1.2 מיליון יורו כדי שיסכימו לוותר על השחקן ולא לנהל איתו משא ומתן, מעט יותר מתג המחיר שקבעה עליו בעצמה - מיליון דולר. במועדון ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בעניינו של מרואן קבהא, שחתם על הארכת חוזה אך עשוי לשוב לישראל.

בעניין אחר: בעקבות השיחה בניהם, גיא לוזון מתכוון לתת לגיורגי קוסטדינוב קרדיט בעמדת הקשר האחורי, בה הוא מרגיש שהוא בא יותר לידי ביטוי. אחרי הדיווחים אתמול בבולגריה, במכבי חיפה טוענים כי לא קיבלו הצעה רשמית מקלן או מכל קבוצה אחרת עבור הבולגרי. ההערכה היא שהידיעות מתבססות על מספר סקאוטים שצפו בנבחרת הבולגרית בניצחונה 0:1 על ערב הסעודית ביום שני שעבר, בו רשם הקשר 90 דקות מלאות. אליסון דוס סנטוס עשוי לחזור להרכב על חשבון דקל קינן, ורז מאיר אמור להחליף את ארנסט מאבוקה הפצוע. ההתלבטות המקצועית היא בעיקר לגבי המערך, לוזון רצה לשנות את השיטה לפני המשחק מול סכנין, אך הפציעה של אתנסיאדיס הובילה לכך שדמארי פתח לבדו בחוד. עומר דמארי שרשם יכולת טובה מול סכנין ימשיך לפתוח בהרכב.

במכבי חיפה הבהירו כי אין להם כל כוונה לחזור בהם מההחלטה להרחיק את האוהדים שנתפסו לאחר שהשליכו אבוקות למגרש והובילו לדיון בבית הדין. הקומץ מאיים להמשיך ולהשליך אבוקות אך בבית הדין של ההתאחדות הבהירו כי בכל פעם שיתפסו אוהדים והמנויים שלהם יוחרמו, המועדון לא ייענש.

אתמול פרסמה רד בול זלצבורג ראיון טלוויזיוני נרחב עם מונס דאבור, בה הוא נשאל גם על היכולת של קאיו במכבי חיפה. "אני מופתע שהוא לא הציג עד כה את היכולות שלו בחיפה. אין הסבר, זה לא קל עם כל הלחץ שיש במועדון הזה. קאיו הגיע עם ציפיות גבוהות, אבל אני מאמין שבסוף זה יתחבר לו", אמר על חברו לשעבר מגראסהופרס. "לדעתי זה עניין של זמן עד שהוא יציג את היכולות האמיתיות שלו. מאבדים סבלנות לגביו, אבל תנו לו עוד כמה ימי חסד. יש ממנו ציפיות גדולות. זה הגיוני".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully