וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"המאזן העגום בהיסטוריה של ריאל": רונאלדו ובנזמה תחת מתקפה

חלוצי ריאל מדריד כבשו 2 שערים ביחד ב-12 מחזורי ליגה. בספרד ערכו השוואות ליתר הליגות הגדולות באירופה, מצאו שרק לחלוצי בנבנטו יש תקופה דלה יותר, ועקצו: "למוראטה יש 8 שערים"

one

בווידאו: המשחק מול חטאפה שבו רונאלדו ובנזמה כבשו

שני שערי ליגה ב-12 מחזורים, זה היבול עד כה של כריסטיאנו רונאלדו וקארים בנזמה, צמד חלוצי ריאל מדריד. לאור ההספק הכה דל של שני השחקנים מפתיחת העונה, ב"מארקה" המדרידאי השוו את התרומה של חלוצי ריאל מדריד לאלו של כל הליגות הגדולות ומצאו שרק לחלוצי בנבנטו, הקבוצה שמשתרכת לה בקרקעית הליגה האיטלקית יש תרומה דלה יותר כששני חלוציה כבשו שער אחד בלבד.

עוד בנושא:

איסקו תקף את השופט, בברצלונה לועגים לרונאלדו: "לא מועיל בכלום"
"כריסטיאנו רונאלדו הורה לסוכנו לבדוק את האופציה להצטרף לצ'לסי"
ריאל מדריד: מתיחות בין סרחיו ראמוס לכריסטיאנו רונאלדו

שחקני ריאל מדריד קארים בנזמה, כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
מעט מאוד רגעי נחת העונה. רונאלדו ובנזמה/רויטרס

רק לשם השוואה, בשלב הזה של העונה שעברה לצמד הפורה של הבלאנקוס היו 12 שערים, כאשר רונאלדו כבש שמונה שערים והצרפתי ארבעה. אגב, שני החלוצים כבשו את השער היחיד שלהם מול אותה קבוצה - מול חטאפה בניצחון 1:2 באוקטובר. בעונת השיא ב-2014/15 לשניים היו כבר 27 שערים בשלב זה של העונה. התרומה הדלה של השניים פוגמת בהתקפת הקבוצה שהבקיע עד כה 22 שערים בלבד, 12 פחות מהשלב הזה בעונה שעברה שבסיומה ריאל זכתה באליפות. ברצלונה ו-ולנסיה שתי המוליכות כבשו 33 ו-32 שערים בהתאמה.

בספרד עוקצים את הקבוצה על כך שאלברו מוראטה, החלוץ שקיבל אשתקד מעט הזדמנויות בהרכב של הקבוצה, מככב בצ'לסי עם שמונה שערים בזמן שבנזמה מציג יכולת חלשה מאוד. מיותר לציין שזה המאזן הכי דל של איזה שהוא צמד חלוצים בהיסטוריה של ריאל מדריד. האם הפיתרון יגיע בינואר? עוד נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully