וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הכישלון: נשיא ההתאחדות האיטלקית התפטר מתפקידו

אחרי הפיטורים של ונטורה, גם ראש המערכת החליט לקחת אחריות בעקבות אי ההעפלה למונדיאל. הלכלוך בנבחרת מתחיל לצאת: "ונטורה משוכנע שבופון ודה רוסי ניסו להסית את יתר השחקנים נגדו"

עריכת וידאו:ניר חן

אחרי ההדחה המשפילה בפלייאוף המונדיאל והפיטורין של המאמן ג'אן פיירו ונטורה הלכלוך בנבחרת איטליה מתחיל לצאת החוצה, והיום (שני), הודיע נשיא ההתאחדות האיטלקית כי הוא מתפטר מתפקידו. טאבקיו לא התפטר. בארץ המגף טענו בהתחלה שטאבקיו לא יתפטר משום שהוא זוכה לתמיכה מחברי הוועד של ההתאחדות וגם זה הודיע כי הוא לא לוקח אחריות כי אין צורך בשינוי, אך היום החליט לקחת את ההחלטה הזו אחרי הלחץ הכבד שהופעל עליו.

מוקדם יותר, ב"סקיי איטליה" דווח כי המאמן בן ה-69 ניהל מערכת יחסים מתוחה עם השחקנים הוותיקים בנבחרת ובראשם ג'יג'י בופון, אנדראה ברצאלי ודניאלה דה רוסי. על פי הדיווח ונטורה זעם על כך שהשלושה קיימו אסיפה בלעדיו אחרי התיקו נגד מקדוניה (1:1) בבית המוקדם. השחקנים התעקשו כי מדובר בשיחת מוטיבציה אך ונטורה היה משוכנע שבופון וחבריו מנסים להסית את יתר השחקנים נגד המאמן.

עוד בנושא
רשמית: ג'אן פיירו ונטורה פוטר מאימון נבחרת איטליה
איטליה המומה: ונטורה הכחיש שהתפטר, "יום שחור לכדורגל האיטלקי"
שוב ראו את הסוליה של המגף: איטליה כבר ידעה השפלות גדולות יותר

מאמן נבחרת איטליה ג'אן פיירו ונטורה, ג'אנלואיג'י בופון. רויטרס
לא החברים הכי טובים. ונטורה ובופון/רויטרס

בהמשך יממה לפני משחק הפלייאוף הראשון נגד שבדיה ונטורה זעם על כך שההרכב דלף לתקשורת ודרש למצוא את "החפרפרת" בתוך צוות האימון שלו. על פי "סקיי איטליה" לפני המפגש השני נגד שבדיה שרר באזורי כאוס מוחלט וונטורה הטיח בשחקנים הוותיקים: "ערכתם אסיפה כזו נפלאה עם כל השחקנים, עכשיו אתם יכולים להיות המאמנים ולבחור את ההרכב". לאחר מכן ונטורה ניתק מגע למשך כמה שעות, השאיר את אנשי הנבחרת בחוסר ודאות מוחלט ולא ענה לטלפונים.

לאחר ההדחה מול שבדיה ונטורה סירב להתפטר ונשלח הביתה ביום רביעי שעבר לאחר ישיבת חרום שערכו ראשי ההתאחדות. מחליפו אמור להיבחר בשבועות הקרובים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קרלו טאבקיו יושב ראש התאחדות הכדורגל האיטלקית. AP
לקח אחריות. קרלו טאבקיו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully