וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוכנו של עלי מוחמד: "כל הגדולות רצו אותו, גם באירופה היה עניין"

20.11.2017 / 9:39

הקשר החליט להישאר לפחות עד סוף העונה תמורת שדרוג חוזהו והגדלת סעיף השחרור, סוכנו סיפר: "אם היה רוצה לעזוב, לא היתה בעיה להביא קבוצה שתשלם עליו מיליון דולר. צריך להעריך את זה"

שחקן מכבי נתניה עלי מוחמד. ברני ארדוב
יגמור את העונה בנתניה. מוחמד/ברני ארדוב

ההחלטה של עלי מוחמד להישאר במכבי נתניה לפחות עד סוף העונה ולאפשר את הגדלת סעיף השחרור שלו בתמורה לשדרוג חוזהו, הפיחה חששות כבדים שהיו במועדון כי השחקן יעזוב בחלון ההעברות של חודש ינואר הקרוב. בעלי הקבוצה אייל סגל אמר במהלך הלילה: "מנכ"ל הקבוצה ניב גולדשטיין הוא זה שניהל את המגעים עם עלי וסוכניו. טרם נחתם הסכם חדש ולכן אין למכבי נתניה מה להודיע עדיין".

פגישה בין הצדדים צפויה רק מחר ורק לאחריה יידעו במכבי נתניה שהסיפור נגמר. "כל הגדולות בארץ רצו את עלי מוחמד לינואר", גילה סוכנו של השחקן, אבי ציוני. "אם עלי היה רוצה לעזוב את מכבי נתניה, לא היתה שום בעיה להביא קבוצה בינואר שתקנה אותו במיליון דולר, על פי החוזה שלו. יתרה מכך, היו גם קבוצות באירופה שכבר התעניינו והביעו עניין רב ברכישתו, אבל הוא החליט שהוא רוצה להישאר במכבי נתניה לפחות עד תום העונה הזו ולכן סעיף השחרור שלו גם גדל בתמורה לחוזה חדש עליו סיכמנו בעל פה. צריך עדיין לשבת כדי להעלות הכל על הכתב, אבל זה הרצון של עלי וצריך להעריך את זה שהוא החליט, על אף כל ההתעניינות והגישושים שיש לכיוונו, להישאר במכבי נתניה במקום שטוב ולו ונעים לו".

יש לציין שסיבה נוספת בגינה מוחמד לא היה לחוץ כרגע היא העובדה שחגג רק לפני חודש יום הולדת 22, כך שכל עתידו עוד לפניו והוא יוכל לצאת ממכבי נתניה לחוזה הבא שלו בעוד שנה או שנתיים.

עוד בנושא:

מכבי נתניה: עלי מוחמד החליט להישאר במועדון, שכרו ישודרג ב-50 אחוזים
מכבי נתניה מציעה לדראפיץ' וברדה חוזה ליותר מעונה אחת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully