וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הניצחון בגן נר: דרווין קיצ'ן סיכם עקרונית בהפועל אילת

20.11.2017 / 9:23

במועדון לא נחים אחרי הניצחון הגדול שהושג בחוץ, והמאמן החדש שרון דרוקר יצרף את הגארד האמריקאי (31, 1.95) שהוצע בשבועות האחרונים להפועל חולון ועירוני נס ציונה

one

הפועל אילת רשמה אמש (ראשון) ניצחון ענק כשהפתיעה בגן נר את הפועל גלבוע/גליל 82:88, כשבסגל שלה שבעה שחקנים כשירים בלבד. אילת קיבלה משחק שיא מאפיק ניסים שרשם שיא קריירה של 32 נקודות, כשהוא בן 36 ו-10 חודשים. ניסים היה בלתי ניתן לעצירה ועזר למאמן הזמני ערן יצחק לרשום ניצחון במשחק הבכורה שלו על הקווים.

יצחק הודה בסיום המשחק שהיה בקשר עם המאמן הנכנס שרון דרוקר בימים האחרונים, ועבד עמו על תוכנית המשחק להתמודדות. דרוקר עובד בימים האחרונים על חיזוק למועדון, כשמי שסיכם את תנאיו עקרונית הוא הגארד האמריקאי דרווין קיצ'ן, שהוצע בשבועות האחרונים גם להפועל חולון ועירוני נס ציונה. קיצ'ן צפוי לחתום באילת בקרוב, ולהגיע לישראל במהלך הפגרה, כדי להכנס לעניינים לקראת משחק הליגה הבא נגד מכבי חיפה. במועדון בחנו גם את אפשרות צירופו של הגארד האמריקאי אנתוני ברבר, שמשחק בברינדיזי האיטלקית, אך ככל הנראה הפור נפל על קיצ'ן.

דרווין קיצ'ן שחקן עירוני נהריה מול ריצ'ארד האוול שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ושוב אתכם. קיצ'ן/ברני ארדוב

קיצ'ן (31, 1.95) צפוי לפתוח את עונתו החמישית בישראל. הוא החל את דרכו במכבי ראשון לציון כרוקי בעונת 2011/12, ואחרי עונה בה עבר גם בפנאתייקוס, חזר לישראל להפועל ירושלים בעונת 2013/14. קיצ'ן רשם עונה טובה, והמשיך לעונה נוספת, בה סבל מפציעות, ובסיומה זכתה הקבוצה באליפות. אחרי שנה נוספת מחוץ לישראל שב אשתקד לעירוני נהריה והיה מהוגרמים להצלחת הקבוצה עם 8.7 נקודות, 7 ריבאונדים ו-5.8 אסיסטים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully