וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "שמח שאני המאמן שהעניק לדני אבדיה דקות בכורה"

המאמן החמיא לילד הפלא בן ה-16 ששיחק לראשונה בקבוצה הבוגרת של מכבי ת"א בניצחון הקליל בנס ציונה: "הוא מוכשר מאוד". דני פרנקו: "לא שיחקנו כמו קבוצה". רחימי: "השחקנים שיחקו בשבילי"

צילום: one

מכבי תל אביב שמרה הערב (ראשון) על מאזן מושלם בליגת העל, עם 68:98 קליל על עירוני נס ציונה בחוץ. בסיום המשחק נרשמה מהומה קלה בין חלק מאוהדי הצהובים והמאבטחים באולם ומחוצה לו, אך הסדר שב על כנו במהירות.

"אני רוצה לברך את השחקנים שלי, הם עשו עבודה טובה", אמר נבן ספאחיה בסיום. "הדבר הכי חשוב עבורנו הוא לשמור על תשומת לב, לחלק את הדקות ולנצח, וזה מה שעשינו, בזמן שהענקנו מנוחה לחלק מהשחקנים. ביורוליג אפשר להפסיד כל משחק, החכמה היא להתאושש".

דני אבדיה בן ה-16 רשם הערב הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת של מכבי תל אביב, כשעלה מהספסל שלוש דקות לסיום. "הוא ילד צעיר עם דרך ארוכה לעשות", אמר ספאחיה. "אני חושב שיש לו עתיד בענף הזה, הוא מוכשר מאוד. הוא לא מתאמן איתנו כל הזמן וזה לא קל עבורו. אני שמח מאוד שאני המאמן שהעניק לו דקות בכורה בקריירה".

על המפגש עם ברצלונה ביום חמישי אמר המאמן הקרואטי: "היא קבוצה טובה מאוד, עד עכשיו היא היתה לא יציבה אבל יש לה הרבה כישרון. יש לנו מספיק ימים להתאושש עד המשחק".

מנגד, המאמן המפסיד נדב זילברשטיין סיכם: "אנחנו צריכים למצוא את הדרך שלנו בהתקפה. כשכבר הגענו לרמת ביצוע יותר טובה, איבדנו ביטחון והחטאנו המון זריקות טובות. אני לא אוהב את סף השבירה שלנו, הם עשו ריצה אחת ברבע השני וזה לא צריך לקרות".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה את 68:98 נס ציונה, 74:95 למכבי חיפה על הפועל ת"א

נבן ספאחיה, מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בליגה אין שום בעיות. ספאחיה/ברני ארדוב

קבוצה נוספת שחגגה הערב היא מכבי חיפה, שהביסה 74:95 את הפועל תל אביב בגן-נר. עופר רחימי, ששמע שמועות על מעמדו לאורך כל השבוע החולף, סיכם: "לא היה קל, השחקנים נלחמו, הרגשתי שהם גם שיחקו בשבילי, על כל המשתמע מכך". על עוז בלייזר, שקבע שיא קריירה של 29 נקודות (לצד 10 ריבאונדים), אמר המאמן: "עוז מקצוען, הוא הרגיש שאני והקבוצה צריכים אותו והוא בא ועשה את העבודה".

דני פרנקו התייחס בין היתר גם לעונש הרדיוס שהוטל על האדומים, ואילץ אותם לארח דווקא בגן-נר: "היה יום לא קל, לכל המועדון. היה לא נעים לאף אחד להגיע ולשחק פה, אני לא מדבר בכלל על כמה זה עלה. זה עלה בהרבה מאוד מאמץ ותחושות לא טובות. אין לזה קשר וזה לא תירוץ לאיך ששיחקנו היום. לא שיחקנו כמו קבוצה היום. זה לא קרה לנו עד עכשיו. כל שחקן רצה לנצח בדרך שלו. אני מקווה שעד המשחק הבא יהיה פה עוד שחקן. אפשר לנצח ולהפסיד, אבל מה שהיה פה לא מקובל. לא נראה לי שמישהו נהנה ממה שהיה פה היום. כל אחד צריך להסתכל במראה ולחשוב מה הוא יכול לעשות יותר טוב. נצא מזה מחוזקים, יכול להיות שהיינו צריכים את הבעיטה הזו בתחת".

עוד באותו נושא

מכבי תל אביב הביסה את 68:98 נס ציונה, 74:95 למכבי חיפה על הפועל ת"א

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully