וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פררו: "הפיאט 500 עקפה את הפרארי". אלגרי: "קיבלנו סטירה"

הנשיא הססגוני של סמפדוריה חגג את הניצחון הגדול על האלופה: "הפעם בופון ויובנטוס זזו מהדרך שלנו, שמח שהפכנו את הליגה למאוזנת יותר". אלגרי מאוכזב, קייליני מטיל ספק במוטיבציה

מאסימו פררו נשיא סמפדוריה. רויטרס
צפר והאלופה פינתה את הדרך. מאסימו פררו ביציע/רויטרס

אחרי 13 מחזורים (לא מלאים) בליגה האיטלקית, יש רק קבוצה אחת עם מאזן ביתי מושלם. וזו לא נאפולי המוליכה, וגם לא רומא, אינטר או יובנטוס. ההישג שייך לסמפדוריה המדורגת שישית, שהפתיעה אתמול (ראשון) עם ניצחון 2:3 על האלופה יובנטוס ושמרה על מאזן של שש משש במראסי, כולל 19 שערי זכות (יותר מכל קבוצה אחרת). לגברת הזקנה היה זה הפסד שני העונה והיא רחוקה ארבע נקודות מנאפולי המוליכה.

מאסימו פררו, נשיאה הססגוני של סמפדוריה, חגג בסיום: "ישבתי שם עם הפיאט 500 שלי וצפרתי לפרארי שעמדה לפניי, אבל אז הפרארי פינתה את הדרך ועקפתי אותה. מר בופון אמר שקבוצות אחרות נוטות לפנות את הדרך ליובנטוס, אז היום הוא ויובנטוס זזו מהדרך שלנו. אני שמח שעזרנו לסרייה A להיות מאוזנת יותר העונה. זו סמפדוריה גדולה ואף אחד לא יעזוב בינואר".

עוד בנושא:
יובנטוס הפסידה 3:2 לסמפדוריה והתרחקה מהפסגה האיטלקית
נאפולי שמרה על הפסגה עם 1:2 על מילאן, רומא ניצחה את לאציו בדרבי

מסימיליאנו אלגרי מאמן יובנטוס עם פאביו קוואליארלה שחקן סמפדוריה. רויטרס
הקבוצה שלו איבדה את קור הרוח, וגם הוא לא היה רגוע. מסימיליאנו אלגרי עם פאביו קוואליארלה/רויטרס

מרקו ג'אמפאולו, מאמנה של סמפדוריה שהיה במגעים מתקדמים עם יובנטוס ב-2009, התייחס לכך ואמר: "עברתי עליות וירידות, אבל יש עוד הרבה לפניי. אני מספיק מבוגר כדי להתרכז אך ורק בהווה. אני רוצה ליהנות והתמזל מזלי לאמן חבורה כזו שמאפשרת לי לעשות את זה. עד כה יש לנו עונה יוצאת מן הכלל והתוצאה הזו מול יובנטוס הייתה הדובדבן על הקצפת".

מסימיליאנו אלגרי, מאמנה של יובנטוס: "הבעיטה הראשונה של סמפדוריה הפכה לשער בגלל הרחקה מרושלת. היה לנו זמן לחזור, אבל במקום שוויון קיבלנו את השני וזה הכדורגל. זה יכול לקרות, אבל אסור לנו להשאיר כך אפשרויות למתפרצות ולאבד את קור הרוח בצורה כזו. זה מאכזב. המחצית הראשונה הייתה מהטובות ביותר שלנו העונה, אבל לא השגנו את השער שיוכיח את זה וקיבלנו סטירה בלתי צפויה לפרצוף. אנחנו סופגים יותר מדי כרגע, בעיקר בחוץ. הפעם היחידה ששמרנו על שער נקי בחוץ הייתה נגד מילאן".

הבלם ג'ורג'ו קייליני הטיל ספק במוטיבציה של יובנטוס ואמר: "עם כל הכבוד לשאר הקבוצות, אם קבוצה כמו יובנטוס באמת רוצה להשיג את שלוש הנקודות, היא תשיג אותן. אנחנו כולנו צריכים לרצות את זה מהדקה הראשונה ועד הדקה האחרונה - אלו שעל המגרש ואלו שעל הספסל. על הנייר, בסגל שלנו יש יותר איכות, עוצמה ועומק מכל האחרות. בתיאוריה, קשה להאמין שנאבד הרבה נקודות, ובכל זאת אנחנו שומטים אותן על ימין ועל שמאל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully