וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ולנסיה הורחק יחד עם בנו ולא יעמוד על הקווים נגד ברצלונה

סגנית המוליכה הספרדית חוגגת את רצף הניצחונות ההיסטורי, אבל תצטרך להסתדר בקרב הצמרת ללא המאמן מרסלינו ובנו העוזר שקילל את השופט. סנטי מינה: "כך מנצחות קבוצות גדולות"

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ולנסיה

ולנסיה המשיכה אמש (ראשון) את פתיחת העונה הטובה בתולדותיה בליגה הספרדית, כשניצחה 0:2 בחוץ את אספניול וצימקה את הפער מברצלונה המוליכה לארבע נקודות, שבוע לפני שהיא מארחת אותה במסטאייה. אלא שעל ניצחון הליגה השמיני ברציפות (שיא מועדון) העיבה הרחקתו של המאמן מרסלינו, שהפך כנראה לראשון בהיסטוריה שמורחק במהלך אחד יחד עם בנו ולא יוכל לעמוד על הקווים במפגש עם הקטלאנים.

על פי השופט אלחנדרו הרננדס הרננדס, "המאמן מרסלינו הורחק בדקה ה-62 בעקבות מחאה בלתי פוסקת המלווה בתנועות ידיים בעקבות אחת ההחלטות שלי". העוזר סרחיו גרסיה, בנו של מרסלינו, ניגש לשופט הרביעי בידיים מורמות וצעק לעברו: "תגיד לו להפסיק את המשחק, אני אז**ן את אמא שלו, השחקן שלנו על הדשא".

עוד בנושא:
שבוע לפני ברצלונה, ולנסיה הלוהטת ניצחה 0:2 בחוץ את אספניול
בברצלונה לועגים לכריסטיאנו רונאלדו: "הוא לא מועיל בכלום לריאל"
גריזמן ספג בוז מאוהדי אתלטיקו, סימאונה: "אותי לימדו שבמשפחה אוהבים עד המוות"

מרסלינו מאמן ולנסיה. GettyImages
הרחקה משפחתית. מרסלינו/GettyImages

מרסלינו, שהפתיע כשהשאיר את סימונה זאזה וגונסאלו גדש על הספסל כדי שיצברו כוחות לקראת ברצלונה, ייאלץ לשבת ביציע במשחק הבא מול המוליכה, אותה לא ניצח מעולם. הוא גם לא היה רשאי להתראיין בסיום בעקבות הרחקתו, ועוזרו רובן אוריה אמר: "אנחנו רוצים לנצח את בארסה ולהיות הכי גבוה שאפשר בטבלה, אבל אי אפשר לדבר עלינו עדיין כמועמדים לאליפות. אנחנו לא מקשיבים למה שאומרים עלינו בתקשורת. אצלנו בחדר ההלבשה שומעים רק רגאטון ואת מרסלינו".

סנטי מינה, כובש השער השני, הוסיף: "אספניול הייתה טובה יותר במחצית הראשונה, אבל הצלחנו להחזיק מעמד, נשארנו יחד, סבלנו ונתנו פייט. ככה הקבוצות הגדולות מנצחות, הדבר החשוב ביותר היה הניצחון".

סנטי מינה שחקן ולנסיה. GettyImages
הניצחון מעל הכול. סנטי מינה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully