וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יותם הלפרין: "צורת המשחק של מודי מאור מאוד מתאימה לנו"

19.11.2017 / 21:15

קפטן הפועל ירושלים החמיא למאמן ("מנהל משחק יוצא מהכלל") ולליאור אליהו ("עדיין הישראלי הטוב בליגה"). מאור: "רק התחלנו תהליך". אפיק ניסים: "תפסיקו לדבר איתי על הגיל שלי"

one

הפועל ירושלים רשמה הערב (ראשון) ניצחון שלישי ברציפות תחת מודי מאור - הפעם 78:90 על בני הרצליה בזכות 24 נקודות של ג'רום דייסון. האדומים יוצאים לפגרה במצב רוח טוב, וכשישובו ממנה, יארחו את מכבי תל אביב.

"היתה הרגשה של דחיפות ברבע האחרון, אנשים הרגישו שהמשחק על הכף הביאו את זה", אמר מודי מאור. "לא צריך להכביר מילים על יותם הלפרין, הוא נותן לנו מה שאנחנו צריכים מתחילת השנה ואנחנו מאוד שמחים על כך. אין ספק שהניסיון עוזר לנו. אני לא מרוצה בכלל, רק התחלנו תהליך. אני שבע רצון מהאינטנסיביות ברבע האחרון, אבל אנחנו רוצים לשמור ככה 40 דקות. צריך לדעת להפעיל כל מיני סוגי שחקנים שהיום לא היו מעורבים וצריך יותר שטף בהתקפה, אני רוצה שיזרום יותר. הפגרה באה לנו בזמן מעניין, יש לנו הזדמנות להחלים ולצבור כוחות. לא נהפוך את הכל, אבל זו הזדמנות לשפצורים".

יותם הלפרין עצמו, שקלע 11 נקודות ברבע האחרון, סיפר: "הייתי מאוד עצבני על עצמי כי לא נכנסתי למשחק עד הרבע האחרון. מה שניצח לנו את המשחק זה אגרסיביות בהגנה ברבע האחרון. הפעם זה היה אני, בפעמים אחרות זה יהיה מישהו אחר. לא צריך להכביר במילים כמה ליאור אליהו חשוב לירושלים, כשהוא טוב קשה מאוד לנצח אותנו. ייקח זמן עד שהוא יחזור להיות מה שאנחנו זוכרים, אבל הוא עדיין הישראלי הכי טוב בליגה. כשנקבל אותו בחזרה, נרוויח בגדול ממנו".

על החלפתו של פוטיס קציקאריס במאור אמר הלפרין: "כשמחליפים מאמן, גם אם זו החלטה נכונה וגם אם לא, מגיעות אנרגיות חדשות. מודי מחדיר בנו צורת משחק שמאוד מתאימה לנו. הוא עושה את ההתאמות, בטח בליגה הישראלית שהוא מכיר מצוין. הוא מנהל את המשחק בצורה יוצאת מהכלל, אנחנו עוטפים אותו באהבה ואנחנו אותו, ולפעמים החיבור הזה נכון".

בצד המפסיד, סיכם מיקי גורקה: "יצאנו מהשטף ברבע האחרון, שוב היו לנו יותר איבודים מאסיסטים. צריך קצת יותר קשיחות ועבודה, יש לנו בעיה של קשיחות, כשמקבלים 90 נקודות אי אפשר לנצח. יש פה קבוצה טובה, אמנם זה נראה לא טוב אבל יש פה קבוצה טובה. אני בטוח שתהיה פה הרצליה אחרת אחרי הפגרה, זה ייראה הרבה יותר טוב".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל ירושלים ניצחה את בני הרצליה 78:90

מודי מאור מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
יש עוד הרבה עבודה. מאור/מגד גוזני
יותם הלפרין שחקן הפועל ירושלים. מגד גוזני
זה נראה הרבה יותר טוב. הלפרין/מגד גוזני

הסיפור הגדול במשחק הנוסף של היום הגיע מכיוונו של אפיק ניסים. בגיל 36, רשם השחקן הוותיק ביותר בליגת העל שיא קריירה נהדר של 32 נקודות והצעיד את קבוצתו החסרה ל-82:88 על גלבוע/גליל, עדיין ללא המאמן החדש שרון דרוקר. "לא ידענו למה לצפות", הודה בסיום. "כל השבוע לא היה לנו 5 על 5 באימון, בכל יום ירד לנו עוד שחקן ועוד שחקן. לא באנו עם ציפיות, באנו לשחק וממהלך למהלך. בסוף שיחקנו בשביל לנצח. הרבה מדברים על הגיל שלי, אבל תפסיקו לדבר על זה, אני בסדר גמור. הרגשתי טוב, עוד קליעה ועוד קליעה, לא לקחתי על עצמי יותר טוב, מקליעה לקליעה צברתי ביטחון. אני מרגיש טוב עם הגוף ועם הסיטואציה בקבוצה".

עוזר המאמן ערן יצחק שעמד על הקווים עד כניסתו של שרון דרוקר לעניינים סיכם: "באנו בסיטואציה לא טובה, בסגל של שבעה שחקנים, עם עמית ביר-כץ ועמית עבו רק על הספסל, אבל כן האמנתי. אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שאם יש סיכוי קטן לעשות ניצחון גדול מאוד זה כאן. הראנו לב והיינו על הרצפה, עשיתי רק חילוף אחד במחצית השנייה, ומגיע כל הברכות לשחקנים.

"אני מניח שזה חלום של כל אחד לאמן בליגת העל, אני עובד קשה בשביל זה, עברתי את כל כברת הדרך של האימון, מנערות, וקט סל, ואפילו לאומית בהפועל תל אביב, ועכשיו אני נמצא במקום שטוב לי בו, הבית שלי באילת. למדתי ממאמנים שהיו לצידי, אריק שיבק ועודד קטש. בשלושת הימים האחרונים אני בקשר עם שרון דרוקר, הוא חיזק אותי, היה מעורב בתוכנית המשחק, הניצחון מגיע לו מפה ועד לבולגריה, מפה נצא לדרך חדשה. הסיטואציה עם מאיר טפירו לא הייתה הכי טובה מבחינתי, גם למאיר אמרתי שאני מאוכזב שהוא השאיר אותי לבד, אבל הוא אמר לי שזה העסק ודברים כאלה קורים, וצריך שמישהו יישאר אחראי על הספינה. אני מחויב למועדון, ואני חושב שמאיר גאה בניצחון".

המאמן המפסיד אריאל בית הלחמי אמר: "חבל מאוד קודם כל, באמת חבל. ההתחלה של המשחק הייתה בעוכרינו, זה היה נראה הרבה יותר קל ממה שזה אמור להיות, וזה הכניס אותנו לסוג של שינה כזאת. צריך לתת הרבה קרדיט לבחור הזה שעלה מהנוער וקלע 32 נקודות, נתן פה הצגה שזה מדהים. נותן להם את כל הקרדיט".

שחקני הפועל אילת עם אפיק ניסים. לילך וייס, מערכת וואלה!
אל תדברו איתו על הגיל. ניסים/מערכת וואלה!, לילך וייס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully