וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מאז הגיע לגולדן סטייט: עומרי כספי יפתח בחמישייה

הישראלי יחליף מול ברוקלין (1:00, ספורט5) את קווין דוראנט הסובל מנקע בקרסולו. דייויד לי פרש, דונלד טראמפ ענה ללוואר בול: "הייתי צריך להשאיר את שחקני UCLA בכלא!"

עומרי כספי שחקן גולדן סטייט ווריירס. AP
כבוד. כספי/AP

עומרי כספי יפתח הלילה (בין ראשון לשני, 1:00, ספורט5) בחמישייה של גולדן סטייט בפעם הראשונה מאז הצטרף לאלופת ה-NBA. זה יקרה בשל הפציעה של קווין דוראנט, שיחמיץ את המשחק מול ברוקלין בשל נקע בקרסולו השמאלי. עדיין לא ברור האם הכוכב הגדול יוכל לקחת חלק במשחק המסקרן מול האקסית מאוקלהומה סיטי, בלילה שבין רביעי לחמישי.

עוד בנושא:

ניצחון 15 ברצף לבוסטון, יוסטון הרשימה, הקליפרס ממשיכים לצנוח
קאמבק גדול לגולדן סטייט מול פילדלפיה, שתי נקודות בחמש דקות לכספי

נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ מוסר הצהרה בבית הלבן, נובמבר 2017. רויטרס
ממשיך בשלו. טראמפ/רויטרס

לפני מספר ימים צייץ נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ בזעם, לאחר שלא קיבל הכרת תודה מצד שחקני UCLA, שנעצרו בסין לאחר שגנבו מחנות. טראמפ טען שסייע בשחרורם, מה שלא שכנע את לוואר בול שבנו, ליאנג'לו, היה אחד העצורים. "מי?", ענה בול כאשר נשאל לגבי מעורבותו של טראמפ בשחרור הצעירים, "מה הוא עשה שם במזרח בכלל? כל אחד רוצה להראות כאילו הוא עזר".

באופן לא מפתיע, התגובה לא איחרה להגיע. "עכשיו ששלושה שחקני כדורסל יצאו מסין וניצלו משנים בכלא, לוואר בול, אבא של ליאנג'לו, לא מקבל את מה שעשיתי עבור הבן שלו וחושב שלגנוב זה לא ביג דיל. הייתי צריך להשאיר אותם בכלא!" צייץ טראמפ.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

* פילדלפיה הודיעה שמרקל פולץ, הסובל מבעיה בכתפו, יחמיץ עוד שבועיים-שלושה לפחות, ורק אז יוערך מחדש.

* פטריק בברלי שהחמיץ את חמשת המשחקים (וההפסדים) האחרונים של לוס אנג'לס קליפרס יחזור הלילה, מול ניו יורק.

* אחרי 12 עונות ב-NBA ובגיל 34, דייויד לי, ארוסה החדש של קרוליין ווזניאקי, הודיע על פרישה. עונת השיא שלו היתה ב-2009/10, אז רשם 20.2 נקודות ו-11.7 ריבאונדים למשחק במדי ניו יורק, שבחרה אותו בדראפט. לאחר מכן עבר בגולדן סטייט (עימה זכה באליפות ב-2014/15), בוסטון ודאלאס. אשתקד רשם 7.3 נקודות למשחק בסן אנטוניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully