וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד נגד איגוד השופטים: נשקלת הגשת תלונה על הטיית המשחק מול חולון

במועדון הוציאו הודעה חריפה שתוקפת את השופט גיא שמואלי ששרק לעבירה תוקף מכרעת בהתמודדות נגד הפועל חולון: "איגוד השופטים עסוק בלעשות דווקא לקבוצות. הפעם זה בלתי נסבל"

one

בווידיאו: תקציר המשחק

במכבי אשדוד זועמים על החלטת השיפוט במשחק אמש (שבת) נגד הפועל חולון שמנעה מהם הזדמנות ניצחון לפני ההארכה. כזכור, השופט גיא שמואלי שרק לעבירת תוקף גבולית של קמרון לונג על תמיר בלאט כ-6 שניות לסיום, בשעה שלונג היה בריצה חופשית לעבר הסל. בסיום ההארכה הפסידה אשדוד 109:106.

באשדוד תקפו בהודעה לעיתונות את השופט ואיגוד השופטים "נוכח העובדה כי זה שאחראי לגזילת הניצחון, גיא שמואלי, הוא אותו שופט שאחראי להרחקת השחקן הנרי סק נגד נס ציונה לפני שבועיים, והוא שוב אותו השחקן שנגדו שרק השופט לעבירת תוקף ועצר סל בטוח שהיה מבטיח את ניצחונה של אשדוד אמש נגד חולון".

עוד בנושא
ליגת העל: גלן רייס ג'וניור סחף את הפועל חולון ל-106:109 על מכבי אשדוד
דאגה בנבחרת ממצבת הגארדים, בן שימול עשוי לקבל זימון
אבי בן שימול ותום מעיין זומנו למחנה הנבחרת, ג'ו אלכסנדר שוחרר

שחקני מכבי אשדוד אדם הוניג, קמרון לונג, דייויד לורי. לירון מולדובן
מלחמה נגד איגוד השופטים. שחקני אשדוד/לירון מולדובן

"עושה רושם כי אצבעו של השופט שמואלי, קלה על ההדק בהחלטות מכריעות משחקים – נגד אשדוד. בפעם הקודמת לא הלינה הקבוצה בצורה פורמאלית ו"פומבית", אך הפעם זה בלתי נסבל, בולט מדי, וכואב מדי", נכתב בהודעת הקבוצה, "איגוד השופטים עסוק כנראה בלעשות דווקא לקבוצות ולחשוב שהם לב המשחק במקום שישאירו את הזירה לאלה שמשקיעים מכספם וממרצם ואף אלה שמשלמים את משכורותיהם של השופטים. הנהלת הקבוצה בחרה הפעם לגבש ראיות וחומרים מצולמים בנוסף לחוות דעת של אושיות כדורסל ולהגיש תלונה על הטיית משחק לכאורה".

באשדוד הוסיפו: "אין לנו בעיה להפסיד בכבוד אך יש לנו מספיק כבוד כדי להפסיד כשאנחנו פחות טובים מהיריב ולא שהשופטים מחליטים שנפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully