וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: גראן קנריה וגל מקל גברו 95:99 על אסטודיאנטס ולנדסברג

הליגיונרים הישראלים נפגשו לקרב ישיר ממנו יצאה הקבוצה מהאיים הקנאריים עם ניצחון. מקל קלע תשע נקודות, כולל סל חשוב ברגעי ההכרעה, לנדסברג קלע 13. כמעט טריפל דאבל ליובל נעימי, ברצלונה ניצחה את ולנסיה

שחקני מכבי תל אביב גל מקל, סילבן לנדסברג. ברני ארדוב
הפעם הגיעו משני צידי המתרס. גל מקל וסילבן לנדסברג במדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

המחזור התשיעי בליגה הספרדית זימן לנו הישראלים משחק מעניין היום (שני) בין גראן קנריה של גל מקל לאסטודיאנטס, בה משחק סילבן לנדסברג. הקבוצה מהאיים הקנאריים ניצחה95:99 בתום משחק דרמטי והפכפך, קטעה רצף של שני הפסדים (אחד בליגה ואחד באירופה) ועלתה למקום השישי בטבלה. האורחת הובילה במשך דקות ארוכות אך לבסוף ספגה הפסד שלישי ברצף בכל המסגרות.

אסטודיאנטס הובילה כאמור כמעט לאורך כל המשחק, ופתחה הפרש שיא של 11 נקודות באמצע הרבע השלישי, אלא שהמארחת לא ויתרה. די ג'יי סילי, ששיחק עם מקל ולנדסברג אשתקד במכבי תל אביב, נתן לקנריה יתרון ראשון מאז הרבע השני, 6:54 דקות לסיום, אך חמש נקודות רצופות של לנדסברג החזיר את היתרון לאסטודיאנטס. היתרון שוב עבר צד 2:36 דקות לסיום, כאשר מקל קבע 91:92 - והפעם גראן קנריה שמרה על ההובלה עד לסיום.

סילי סיים כקלע המוביל במשחק, עם 20 נקודות, מקל שלא פתח הפעם בחמישייה הוסיף תשע נקודות וארבעה אסיסטים. מנגד, לנדסברג סיים עם 13 נקודות מהספסל.

* יובל נעימי היה קרוב לטריפל דאבל עם 15 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, אבל קבוצתו פורלי הפסידה 87:85 בבית לבונדי פרארה אחרי הארכה בליגה האיטלקית השנייה.

* ארבעה ימים לפני שהיא פוגשת את מכבי תל אביב ביורוליג, השיגה ברצלונה 74:79 קשה על ולנסיה במסגרת הליגה הספרדית. קווין סראפין היה מעל כולם עם 19 נקודות, ראקים סנדרס הוסיף 16. אריק גרין קלע 24 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully