וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ולנסיה השיגה ניצחון שמיני ברציפות - 0:2 על אספניול

העטלפים המשיכו את פתיחת העונה הטובה בתולדותיהם וצימקו את הפער מברצלונה לארבע נקודות, שבוע לפני שהיא מגיעה למסטאייה. קונדוגביה (67) וסנטי מינה (83) כבשו. פאקו אייסטרן ממשיך לצנוח, לאס פלמאס הפסידה 2:0 ללבנטה בבית

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של ולנסיה

המחזור ה-12 בליגה הספרדית נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים. במוקד, המשיכה ולנסיה את הדהירה שלה עם 0:2 על אספניול וצימקה את הפער מברצלונה המוליכה לארבע נקודות, שבוע לפני שהיא מארחת אותה.

עוד במחזור ה-12:

תקציר: אתלטיקו מדריד - ריאל מדריד 0:0
תקציר: לגאנס - ברצלונה 3:0
תקציר: חטאפה - אלאבס 1:4
תקציר: ג'ירונה - ריאל סוסיאדד 1:1

שחקני ולנסיה סנטי מינה, דני פארחו. GettyImages
יש סיבה טובה לחגוג. דני פארחו, מימין, עם סנטי מינה/GettyImages

אספניול – ולנסיה 2:0

העטלפים עם פתיחת העונה הטובה בתולדותיהם. הערב הם המשיכו את הדהירה האדירה שלהם במקום השני, הכניעו את הקבוצה השנייה של ברצלונה 0:2 ופתחו פער של שש נקודות על פני אתלטיקו וריאל מדריד שסיימו אמש דרבי מאופס ומאכזב. הקשר הצרפתי ז'ופרה קונדוגביה העלה את ולנסיה ליתרון לאחר שהשתלט על כדור מחוץ לרחבה ושיגר בעיטה אדירה פנימה בדקה ה-67. החלוץ בן ה-21 סנטי מינה קבע את תוצאת המשחק בשער בדקה ה-83 אחרי שניצל הרחקה גרועה של ההגנה כדי לשלוח את הכדור לרשת. ולנסיה עם שמונה ניצחונות ליגה רצופים. אספניול מתקשה לברוח למרכז הטבלה והתחתית ממשיכה לנשוף בעורף שלה.

שחקן ולנסיה ז'ופרה קונדוגביה. GettyImages
שער אדיר. ז'ופרה קונדוגביה כובש/GettyImages

מלאגה - דפורטיבו לה קורוניה 2:3

צפו בתקציר

ניצחון יקר למלאגה, שעלתה לפחות זמנית למקום ה-18 - הגבוה ביותר שלה מאז המחזור השני. בורחה באסטון כבש שער ניצחון בדקה ה-84 והנקודות נשארו בלה רומארדה בתום משחק הפכפך. עוד לפני כן רוברטו רוסאלס (15) וצ'ורי קסטרו (63) כבשו עבור מלאגה, לוקאס פרס (23) ופביאן שר (52) ביצעו מהפך זמני. הקבוצה של מיצ'ל עם ניצחון בית חמישי בששת המשחקים האחרונים נגד דפורטיבו בכל המסגרות.

לאס פלמאס - לבנטה 2:0

צפו בתקציר

לאס פלמאס האומללה של פאקו אייסטרן רשמה הפסד נוסף, הפעם 2:0 ביתי ללבנטה, ונשארה במקום האחרון עם 6 נקודות בלבד. מדובר בהפסד ליגה שמיני ברציפות לשחקניו של מאמן מכבי תל אביב לשעבר, שיהיה מוכרח להתחיל לצבור נקודות אם הוא ירצה להישאר בתפקיד. צ'ייק דוקורה (71) וג'ייסון (79) סידרו שלוש נקודות יקרות לאורחים.

בילבאו - ויאריאל 1:1

צפו בתקציר

הצוללת הצהובה יצאה עם נקודה ממפגש החוץ הקשה מול הקבוצה הבאסקית. ויאריאל עדיין ללא הפסד תחת הדרכתו של דני קאייחו שמונה לתפקיד בסוף ספטמבר. מאזנו של קאייחו עד כה עומד על ארבעה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו בליגה. בילבאו לעומת זאת קטעה רצף של שלושה הפסדים אך עדיין קרובה לאיזור המסוכן. מנואל טריגוארוס החמיץ פנדל לזכות ויאריאל בדקה ה-20 אך תיקן בשער בדקה ה-28 שהעלה את קבוצתו ליתרון. אריץ אדוריץ דאג לשוויון בשער בדקה ה-77.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully