וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי פתח תקוה התלוננו על מצב הדשא, הקבוצה תנדוד לסירקין

19.11.2017 / 13:52

השזרוע לא התבצע במהלך הפגרה, השחקנים טענו: "קשה לערוך אימון במצב הזה", והקבוצה תנדוד למגרשים אחרים. במועדון ציינו: "בעונה שעברה התאמנו גם בהוד השרון. לוח הזמנים משתנה מדי עונה"

מרסיאל  ז'והאן, סיבוק  תומאש, סומא  רישאר, מכבי פתח תקוה,. ברני ארדוב, ברני ארדוב
כל הזרים עורכים אימונים מלאים/ברני ארדוב, ברני ארדוב

שחקני מכבי פתח תקוה מתלוננים על מצב הדשא במתחם האימונים, זאת בעקבות העובדה שלא נערך שזרוע במהלך הפגרה. "אי אפשר להתאמן בתנאים האלה. האדמה קשה, קשה לערוך אימון במצב הזה", אמר אחד מהם לוואלה! ספורט. "הייתה פגרה ארוכה, ובמקום לערוך כאן שזרוע, התמקדו באיצטדיונים ואלה התוצאות". יחד עם זאת, במועדון ציינו כי "בשנים האחרונות זה הנוהג, היינו מתאמנים בסירקין, באצטדיון רמת גן, בהוד השרון. לוח הזמנים של שזרוע המגרש משתנה מדי עונה".

הבוקר, לאחר האימון, שוחחו מספר שחקנים על המצב. במועדון החליטו כי הקבוצה תעבור להתאמן החל מהשבוע הבא במתחם האימונים בסירקין, על מת להתחיל את השזרוע מוקדם ככל האפשר. מתחם האימונים ייסגר לתקופה ארוכה יחסית, כשלושה שבועות, והקבוצה עשויה לנדוד בין מספר מגרשים אחרים.

פרט לעומר דנינו, הקבוצה של שרון מימר מתאמנת בסגל מלא. נאור פסר חזר לאימונים מלאים, אך ספק אם יפתח בהרכב לאור העובדה שהוא עדיין לא בכושר משחק מלא. כל הזרים, כולל תומאש סיבוק, עורכים אימונים מלאים. במועדון לא אהבו את היכולת של הקבוצה במשחק האימון מול עפולה ביום חמישי (0:1, לידור כהן כבש) ומצפים לשיפור. אחרי ההפסד לבאר שבע, פתח תקוה תארח בשבת את הפועל עכו. "עשר נקודות זה מעט מאוד בשלב הזה של העונה, אבל הליגה צפופה. אם ננצח את עכו ורעננה, נוכל להתקדם לחלק העליון של הטבלה", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully