וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: מונס דאבור כבש צמד נהדר, זלצבורג חגגה במשחק העונה

החלוץ עלה לראשות טבלת הכובשים באוסטריה עם 11 שערים ב-0:5 המוחץ של המוליכה על שטורם גראץ. אריאל הרוש ורוני לוי עם עוד ניצחון בריצה המרשימה של אנורתוזיס, ניצחון גם לאלמוג כהן

זלצבורג חוגגת עם דאבור

מונס דאבור סיפק הערב (ראשון) עוד הופעה נהדרת בליגה האוסטרית: החלוץ הישראלי כבש צמד לזכות רד בול זלצבורג בניצחון האדיר 0:5 במשחק העונה מול שטורם גראץ במחזור ה-15. בעקבות הניצחון זלצבורג עקפה את יריבתה בטבלה והעפילה למקום הראשון עם 34 נקודות, בעוד דאבור העפיל לראש רשימת כובשי השערים באוסטריה עם 11 שערים מתחילת העונה. אחרי ששער אחד נלקח לו ונרשם כעצמי של דריו מארשיץ', דאבור כבש את הראשון שלו בדקה ה-84 במצב של 0:3 לזלצבורג אחרי שהשתלט על כדור ברחבה ושיגר אותו לפינה הרחוקה פנימה. בדקה ה-89 הישראלי הוסיף שער נוסף אחרי רצף טעויות בהגנת שטורם גראץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תבוסה כואבת. גידי קאניוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

* אריאל הרוש פתח בשערה של אנורתוזיס פמגוסטה, שהמשיכה את פתיחת העונה נטולת ההפסדים שלה והשתוותה לא.א.ק לרנקה בפסגת הליגה הקפריסאית אחרי 1:2 בחוץ על ארמיס. דמבה קמארה העניק לרוני לוי ניצחון נוסף עם שער מכריע בדקה ה-72, רבע שעה אחרי שהרוש ספג את השוויון. בשבת, במסגרת המחזור ה-13, תארח אנורתוזיס את א.א.ק לקרב על הפסגה.

* אינגולשטאדט של אלמוג כהן ניצחה 0:1 את פורטונה דיסלדורף הודות לשער של אלפרדו מוראלס האמריקאי בדקה ה-45. אלמוג כהן פתח בהרכב, ספג כרטיס צהוב בדקה ה-71 והוחלף בדקה ה-79. קבוצתו רשמה ניצחון ליגה רביעי רצוף ועלתה למקום החמישי בבונדסלגיה השנייה עם 23 נקודות.

* גידי קאניוק שיחק 60 דקות במדי פחטקור טשקנט, אך לא הצליח לעזור לה להימנע מתבוסה כואבת, 4:0 מול נאסף. קבוצתו של קשר הנבחרת הגיעה אחרי חמישה ניצחונות רצופים ומהמקום השלישי בטבלה באוזבקיסטן, בידיעה שניצחון ישווה את מספר הנקודות שלה לזה של היריבה, שנמצאת במקום השני. קאניוק פתח בהרכב והוחלף בפיגור של שני שערים. פחטקור נמצאת כעת במרחק של שש נקודות מהמקום השני ו-11 מהראשון.

* עומרי אלטמן שיחק 23 דקות כמחליף ב-1:1 הדרמטי של פנאתינייקוס מול המוליכה היוונית א.א.ק אתונה. הבלם הברזילאי רודריגו מולדו העניק לפאו יתרון בדקה ה-10, אבל בדקה הרביעית של תוספת הזמן קבע מרקו ליבאיה שוויון דרמטי והציב את א.א.ק במקום הראשון.

* ליאור רפאלוב נותר על הספסל בניצחונה של קלאב ברוז' 0:3 על בוורן במחזור ה-15 בליגה הבלגית. ברוז' עם 37 נקודות בפסגה, שש יותר משרלרואה השנייה. גם קני סייף ישב על הספסל של גנט ולא שותף בניצחון החוץ 0:3 על לוקרן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully