וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בן שימול ותום מעיין זומנו למחנה הנבחרת, ג'ו אלכסנדר שוחרר

19.11.2017 / 11:40

נבחרת ישראל תפתח את ההכנות למשחקים מול אסטוניה ויוון במוקדמות גביע העולם עם הגארדים של מכבי ראשון לציון ושל בני הרצליה. המתאזרח של הפועל חולון נפצע וייעדר. הסגל המלא בפנים

שחקן מכבי ראשון לציון אבי בן שימול. אדריאן הרבשטיין
חובר לסגל. אבי בן שימול/אדריאן הרבשטיין

פתיחת משחקי מוקדמות אליפות העולם בכדורסל מתקרבת, ומחר (שלישי) תחל נבחרת ישראל את ההכנות למפגשים עם נבחרות אסטוניה (בדרייב אין) ויוון (בחוץ). המאמן עודד קטש נאלץ להתמודד עם לא מעט פציעות ובעיות כשירות של שחקנים מאז נכנס לתפקידו, וגם רגע לפני שהקמפיין יוצא לדרך הסגל שלו עבר שינויים היום. הגארדים אבי בן שימול ותום מעיין זומנו לסגל בעקבות חוסר הבהירות ביחס למצבו של תמיר בלאט, שנפצע במשחק של הפועל חולון, ואמנם מצבו לא חמור כפי שחששו אך הוא לא כשיר לגמרי כרגע.

חברו של בלאט בחולון, ג'ו אלכסנדר, נפצע גם הוא באותו משחק וייעדר מהסגל. משמעות הדבר היא שריצ'רד האוול צפוי להיות בסגל לשני המשחקים, שכן אם גם אלכסנדר היה בסגל - קטש היה צריך להחליט את מי משני המתאזרחים לרשום לפני כל משחק.

הסגל המלא לאחר השינויים: ריצ'רד האוול, בר טימור, עידן זלמנסון, שון דאוסון, אבי בן שימול, תום מעיין, חואקין שוכמן, בן אלטיט, עוז בלייזר, רפי מנקו, תומר גינת, גל מקל, יפתח זיו, ג'ייק כהן ותמיר בלאט (בספק גדול).

בבית הישראלי, חוץ מאסטוניה ויוון, נמצאת גם נבחרת בריטניה והשלוש שתסיימנה במקומות הראשונים תמשכנה לשלב הבתים השני של המוקדמות.

עוד בנושא

דאגה בנבחרת ממצבת הגארדים של נבחרת ישראל בעקבות פציעת תמיר בלאט
הפועל חולון חוששת: תמיר בלאט הפצוע עלול להיעדר תקופה ממושכת
צפו: שיא קריירה והצגה נפלאה לילד הפלא, דז'נאן מוסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully