וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה מציעה לדראפיץ' וברדה חוזה ליותר מעונה אחת

19.11.2017 / 10:00

במועדון מאוד מרוצים מהעבודה של השניים והבעלים אייל סגל יציע להם חוזה חדש לשנתיים לפחות. בנתניה לא הופתעו מהניצחון על מכבי תל אביב במשחק האימון: "אנחנו יותר טובים מהם"

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ', שי ברדה. ברני ארדוב
מאוד מוערכים. דראפיץ' וברדה/ברני ארדוב

במכבי נתניה מציעים לסלובודן דראפיץ' ולשי ברדה חוזה ליותר מעונה אחת. השניים מסיימים חוזים בתום העונה הנוכחית ובעלי הקבוצה אייל סגל מעוניין שהחוזה החדש שלהם יהיה לפחות לשנתיים. השיחות בין הצדדים כבר היו אמורות להוביל לסיכום, אולם במהלך השבועיים האחרונים סגל עצמו היה בחופשה באפריקה ואילו דראפיץ' היה בביקור אצל אמו בסרביה ולכן החוזים טרם נסגרו. במכבי נתניה אמרו הבוקר: "השאיפה היא לסגור השבוע אבל לא בלחץ. לא נעשה שום דבר שיפגע בהכנות למשחק מול מכבי חיפה בשבת, שזו המשימה הכי חשובה השבוע".

דראפיץ' וברדה צפויים לשדרוג בשכרם, אם כי ממה שידוע גם בחוזה הנוכחי שלהם הם מהמשתכרים הגבוהים בקרב מאמני הליגה כצוות. דראפיץ' אמנם מרוויח יותר מברדה, אבל כיוון שברדה הוא לא עוזר מאמן טיפוסי ומתפקד כמאמן ראשי לכל דבר, העלות שלהם יחד די גבוהה.

עוד בנושא:

מכבי נתניה, הקבוצה הכי כיפית בליגה
סיפורו של המנכ"ל בן ה-29 של מכבי נתניה, ניב גולדשטיין

שחקן מכבי נתניה עלי מוחמד. ברני ארדוב
נתניה לא תפרוץ את מסגרות התקציב. מוחמד/ברני ארדוב

בעניין עלי מוחמד, במכבי נתניה לא מתכוונים מצד אחד להרים ידיים מול גישושי הקבוצות הגדולות, אבל גם לא מתכוונים לפרוץ את כל מסגרות השכר שלהם. השאיפה היא עדיין להחתים את הקשר על חוזה חדש ומשודרג בתמורה לביטול סעיף השחרור שלו בגובה של מיליון דולר, אבל אם השחקן וסוכניו יתעקשו על שכר שמכבי נתניה לא שילמה מעולם לשחקן, ירדו במועדון מהעניין ויקבלו את דין סעיף השחרור בגובה של מיליון דולר. כידוע, נתניה תקבל רק מחצית מסכום ההעברה של הניז'רי.

בקבוצה עדיין מאמינים שמוחמד יעדיף להישאר לצד דראפיץ' וברדה במועדון שנתן לו בית חם ובשכר משודרג ביחס לחוזהו הנוכחי ולא לצאת להרפתקה במכבי תל אביב, מכבי חיפה או הפועל באר שבע שמתעניינות בו, שם יהיה לו קשה יותר לבלוט ולככב אל מול שלל השחקנים בקישור.

בכל הקשור לבוררות על דיא סבע, בית"ר טוברוק הגישה את סיכומיה אחרי לא מעט מכשולים ומהמורות בדרך וכעת מכבי נתניה צריכה להגיש את הסיכומים שלה. מיד לאחר מכן, ישיבו בטוברוק לסיכומי נתניה ואז יוכל סוף סוף הבורר עורך הדין תגר עמיאל לתת את פסיקתו באשר למחיר של הקשר.

במכבי נתניה לא הופתעו מהעליונות שהפגינו מול מכבי תל אביב במשחק האימון שנערך ביום חמישי ובו כזכור הביסה מכבי נתניה את הצהובים בקרית שלום. " אנחנו כרגע קבוצה יותר טובה ממכבי תל אביב", אמר שחקן של מכבי נתניה בסוף השבוע. "גם במשחק שבו הפסדנו להם בליגה, היינו יותר טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully