וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאמבק גדול לגולדן סטייט מול פילדלפיה, שתי נקודות בחמש דקות לכספי

הווריירס השכיחו מחצית ראשונה איומה עם עוד רבע שלישי קטלני, חזרו ממינוס 24 וניצחו 116:124 בעיר אחוות האחים. 35 לקרי, 27 לדוראנט, הישראלי מיעט לשחק ושוב נפל קורבן לאחד ממהלכי הלילה

עומרי כספי, גולדן סטייט ווריירס, מול בן סימונס, פילדלפיה סיקסרס. רויטרס
קיבל סחרחורת. כספי מול סימונס/רויטרס

עומרי כספי סיים עם שתי נקודות (1 מ-1 מהשדה) וריבאונד ב-5 דקות, במהלכן שוב נפל קורבן לאחד ממהלכי הלילה, אחרי שבן סימונס חדר עליו בסבסוב קטלני וכמעט הפיל אותו לפרקט.

המספר הנוסף: כספי לא זרק שלשה ארבעה משחקים ברציפות.

במידה רבה, זה המשחק שמסמל את העונה של גולדן סטייט עד כה. הווריירס חזרו הלילה (בין שבת לראשון) לנצח אחרי שגברו 116:124 על פילדלפיה, במשחק הפכפך ומותח. בפתיחת המשחק האלופה נראתה כמי שטרם התאוששה מההפסד המתסכל לבוסטון, הציגה הגנה נרפית וכבויה, וספגה ברבע הראשון לא פחות מ-47 נקודות - הכי הרבה שלה מאז ה-14 בנובמבר 1992 - שהכניס אותה בפיגור של לא פחות מ-19 נקודות. החגיגה של הסיקסרס הצעירים והנמרצים נמשכה גם ברבע השני, כשג'ואל אמביד מתחיל להרגיז את שחקני הווריירס ונקלע לעימות מילולי עם דריימונד גרין, בזמן שההפרש הולך ותופח ומגיע בשיאו ל-24.

ג'ואל אמביד, פילדלפיה סיקסרס. AP
לפני הקאמבק/AP
שחקני גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט, סטפן קרי, זאזה פאצ'וליה. AP
ואחרי הקאמבק/AP

אלא שאז הגיעה גולדן סטייט האמיתית. כמו במשחקים רבים העונה, רבע שלישי מוחץ החזיר את האלופה לעניינים. סטף קרי להט עם לא פחות מ-20 נקודות במהלך 12 הדקות הללו, בהן הווריירס חיקו את היריבה וקלעו גם כן 47 נקודות (לעומת 15 בלבד של המארחת. ברבע הרביעי הצליחה החבורה של סטיב קר לבלום את ניסיונות הקאמבק של פילי בעיקר בזכות תרומה מכרעת של דייוויד ווסט, וסיימה משחק התקפי מרשים - בניגוד לקרב מול הסלטיקס בסוף השבוע - כדי לרשום עוד ניצחון.

סטף קרי הוביל את הווריירס עם 35 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קווין דוראנט הוסיף 27 ושתי חסימות, קליי תומפסון היה סולידי עם 17 וגם דייוויד ווסט, כאמור, עשה את שלו בעיקר ברבע הרביעי וסיים עם 14 ו-7 ריבאונדים. את הסיקסרס המבטיחים אך הלא יציבים הוביל בן סימונס עם שורה סטטיסטית מרשימה שכללה 23 נקודות, 12 אסיסטים ו-8 ריבאונדים, בעוד ג'ואל אמביד התקרר מעט אחרי התצוגה העילאית מול הלייקרס וסיים עם 21 ו-8 ריבאונדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully