וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמוליק ברנר: "נהריה נתנה משחק מטורף, קבוצות אחרות היו נשברות"

18.11.2017 / 21:34

מאמן מכבי ראשון לציון מרוצה אחרי הניצחון הדרמטי: "זה היה חשוב לי". דרו קרופורד שקלע 32 נקודות: "ידענו לקבל את האגרופים שלהם ולהחזיר". אריק אלפסי: "נבדוק מה קורה ברבע הראשון"

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: תקציר ניצחונה של מכבי ראשון לציון

מכבי ראשון לציון גברה הערב (שבת) 88:92 על עירוני נהריה באחד המשחקים היותר צמודים ואיכותיים שנראו בליגת העל בעונת 2017/18. הכתומים כבר הוליכו ב-17 הפרש ברבע הראשון, לפני שאלכס יאנג, שקלע 36 נקודות, החזיר את הצפוניים למשחק עד ליתרון ברבע האחרון, שם ידעה ראשון לציון, הרבה בזכות 32 נקודות של דרו קרופורד, לצאת עם הניצחון.

עוד בנושא:
אחרי קרב גדול בין קרופורד ליאנג, מכבי ראשון לציון ניצחה 88:92 את עירוני נהריה
עוד ניצחון לדיוויד בלאט בליגה הטורקית: 55:66 לדרושאפקה על סקאריה בחוץ

שחקן מכבי ראשון לציון דרו קרופורד. לירון מולדובן
הקבוצה הקשוחה יותר ניצחה. דרו קרופורד/לירון מולדובן

"נהריה שיחקה מדהים", החמיא שמוליק ברנר, מאמן מכבי ראשון לציון. "אמרתי לשחקנים בחדר ההלבשה שזה היה חשוב לי אחרי מה שקרה בשבוע שעבר, רציתי לראות שלמדנו ושזו הקבוצה שאנחנו מאמינים שאנחנו. נהריה שיחקה מטורף, אני זוכר שבעה סלים על הבאזר, שקשה לעמוד בזה. פתחנו את המשחק טוב והיו לנו דקות לא טובות, לא מתעלם מזה, אני יודע פחות או יותר למה. אלה דברים שקורים. אחרי מה שהיה בשבוע שעבר, ומה שקרה היום, קבוצות אחרות היו נשברות, אז אני גאה בשחקנים ושמח. זה ניצחון שחשוב לי ולנו".

"זה היה אחד המשחקים האלה שהיינו צריכים להיות הקבוצה היותר קשוחה", סיכם דרו קרופורד. "שתי הקבוצות שיחקו טוב, ידענו לקבל את האגרופים שלהם ולהחזיר, מה שהכריע זה האגרסיביות שלנו בסיום. התפקסנו מחדש ברבע הרביעי, באנו בגישה הנכונה, זלמנסון קרא לנו ואמר שזה הזמן שנראה איזו קבוצה אנחנו. התפקסנו מחדש ודיברנו מה אנחנו צריכים לעשות". על הקרב האישי בינו לבין אלכס יאנג הוסיף: "לא הרגשתי בקרב עם אלכס יאנג. הוא שיחק כמו משוגע, זה מאמץ קבוצתי לעצור שחקן כזה. זה תמיד מאבק לשחק מולו".

בצד המפסיד, בנהריה יצאו מאוכזבים מאוד. הסגולים שיחקו ללא דנזל ליבינגסטון שסובל מפציעת גב, וממחר יתאמנו ללא קורי וובסטר שימריא הערב לניו זילנד למשחקי קבוצתו במוקדמות אליפות העולם, "אנחנו צריכים לבדוק טוב טוב מה קורה ברבע הראשון, אולי צריכים להחליף שחקנים בחמישייה, זו לא הפעם הראשונה", אמר אריק אלפסי בסיום. "בסופו של דבר חזרנו למשחק והובלנו, זה נפל על הדברים הקטנים. לקחנו החלטות לא טובות בהתקפה, קיבלנו המון סלים קלים, דיברנו על הדברים האלה. לא השתמשנו נכון בפאולים. דברים קטנים מנצחים משחקים צמודים. שמרנו לא טוב היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully