וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי ממשיכה לנפץ שיאים, ג'ון סטונס ייעדר 4-6 שבועות

מוליכת הטבלה קבעה שלושה שיאי מועדון בניצחון על לסטר סיטי, אך איבדה את הבלם. פפ מתוסכל אך מרוצה מחזרתו של קומפני. אנטוניו קונטה: "כרגע קשה להאמין שמישהו מסוגל לעצור את סיטי"

שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה. רויטרס
דה בראונה וסיטי ממשיכים בשלהם/רויטרס

פתיחת העונה המופתית של מנצ'סטר סיטי נמשכה הערב (שבת) עם 0:2 נינוח על לסטר סיטי. היה זה הניצחון ה-16 ברציפות של הקבוצה בכל המסגרות (שיא מועדון), ניצחון חוץ שביעי ברציפות בליגה (שיא מועדון, הקודם היה אי שם ב-1903) ומשחק 24 רצוף ללא הפסד בכל המסגרות (נו, בטח כבר ניחשתם). ההפסד האחרון של סיטי היה בחצי גמר הגביע האנגלי של העונה שעברה, מול ארסנל באפריל.

לפפ גווארדיולה ושחקניו 34 נקודות מ-36 אפשריות. זו הפעם השנייה בלבד שקבוצה פותחת כך עונה בפרמיירליג, וגם הפעם הקודמת היתה שייכת לסיטי - ב-2011/12, אז זה גם נגמר באליפות. קווין דה בראונה המשיך את היכולת העילאית שלו והוא עומד כעת על 50 שערים ובישולים מאז הצטרף לפרמיירליג, ב-76 הופעות - יותר מהיר מכל קשר אחר בתולדות הליגה.

החדשות הרעות מבחינת מוליכת הטבלה: ג'ון סטונס נפצע בשריר הירך האחורי והוחלף ולפי גווארדיולה, "הוא ייעדר תקופה ארוכה, 4-6 שבועות לדעתי. זה מצער, כי הוא היה בכושר טוב מאוד, הוא הנהיג את ההגנה שלנו בצורה מושלמת. זה מה שקורה בשיטה המדהימה של פיפ"א ואופ"א, בסופו של דבר שחקנים נפצעים. אתה משחק 90 דקות, 90 דקות, 90 דקות, ואז הולך לנבחרת ומשחק פעמיים 90 דקות. אין לנו הרבה בלמים, אבל הרוח בקבוצה טובה כך שנמצא פיתרון".

מי שאולי ירגיע את פפ הוא וינסנט קומפני, שפתח לראשונה זה שלושה חודשים וסיפק הופעה טובה: "מאוד התרשמתי ממנו. אנחנו יודעים איזה לוחם הוא וכמה חזק הוא, עם הכדור ובלעדיו. אני מקווה שיהיה בריא למשחקים הקרובים".

על המשחק עצמו אמר גווארדיולה: "תמיד קשה אחרי פגרות נבחרות, אבל שלטנו במשחק והשגנו שלוש נקודות. השער של דה בראונה? זה הכישרון שלו... בעונה שעברה הוא לא הבקיע שערים כאלה, הוא היה פוגע בקורות הרבה פעמים. השנה זה נכנס".

עוד בנושא:

אוזיל: "אין כמו לנצח את טוטנהאם", פוצ'טינו: "היה נבדל בגול הראשון"
אנגליה: ניצחונות נוספים למנצ'סטר סיטי וצ'לסי

שחקן מנצ'סטר סיטי ג'ון סטונס. רויטרס
פפ מודאג. סטונס/רויטרס

לצ'לסי זה הלך הרבה יותר פשוט, עם 0:4 על ווסט ברומיץ' בחוץ מרגליהם של אלברו מוראטה, אדן הזאר (צמד) ומרכוס אלונסו. "היה משחק טוב", אמר אנטוניו קונטה. "בשנה שעברה התקשנו מול ברומיץ' פעמיים, אבל הפעם שיחקנו טוב מאוד. זה חשוב לביטחון שלנו. כרגע קשה להאמין שמישהו יכול לעצור את סיטי, היא רצה פנטסטי. כרגע זה לא תלוי בנו.

"החיבור בין מוראטה והזאר מצוין, שניהם כשירים ב-100 אחוז וקל לשכוח שהיינו צריכים להתחיל את העונה ללא אדן. הוא שיחק טוב מאוד, מאוד קשה לעצור שחקנים כאלה".

הזאר עצמו התעקש שסיפור האליפות רחוק מלהיות גמור: "מנצ'סטר סיטי מנצחת הרבה, אבל אנחנו רוצים לסגור את הפער. אף פעם אי אפשר בפרמיירליג. בשנה שעברה ניצחנו 12-13 ניצחונות ברציפות, אז למה לא שוב?"

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully