וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה בגמר הסבב: דויד גופן ניצח את רוג'ר פדרר, גם גריגור דימיטרוב בגמר

הפייבוריט לזכייה בטורניר היוקרתי נכנע לראשונה בקריירה לבלגי המדורג שביעי 2:6, 6:3, 6:4 אחרי שהיה מושלם בבתים והתעקש: "היתה שנה מושלמת". הבולגרי ניצח את סוק 6:4, 0:6, 3:6

רוג'ר פדרר טניסאי שוויצרי. רויטרס
איזו הפתעה. רוג'ר פדרר/רויטרס

סנסציה בטורניר גמר הסבב בלונדון: רוג'ר פדרר, השוויצרי המדורג שני והפייבוריט הגדול לזכייה לטורניר הפסיד היום (שבת) לראשונה בקריירה שלו לדויד גופן 2:6, 6:3, 6:4. גופן הגיע למשחק הזה כאנדרדוג מובהק אחרי שהפסיד בכל ששת המפגשים בין השניים עד כה ואחרי שרק לפני חודש הובס מול פדרר 6:1, 6:2 בחצי גמר טורניר באזל, אולם הוא הצליח להשיג ניצחון בניגוד לכל התחזיות ולהפוך לבלגי הראשון שמעפיל לגמר הטורניר היוקרתי.

פדרר ניצח ניצח בקלות את המערכה הראשונה בתוך 34 דקות, אך נשבר מיד במשחק ההגשה הראשון שלו במערכה השנייה ולא הצליח לשבור בחזרה. גם במערכה השלישית הספיקה שבירה אחת לגופן, שיפגוש במשחק הגמר את המנצח במשחק השני בין גריגור דימיטרוב הבולגרי לג'ק סוק האמריקאי.

השוויצרי הכחיש כי הסיבה להפסד קשורה במצבו הרפואי: "הברך שלי לא מהווה בעיה. הגב שלי הפריע לי רק במונטריאול. למען האמת, אני שמח שסיימתי היטב את השנה. זה מראה שהפציעות מאחורי. בהתחשב במה שקרה בשנה שעברה, השנה היתה מושלמת".

"למען האמת, אני לא יודע מה אעשה מחר", אמר גופן ההמום והוסיף, "אין לי מילים, קשה לי לתאר כמה אני שמח. זה רגע מושלם, הניצחון הכי גדול בקריירה שלי, בטוח".

בגמר יפגוש גופן את גריגור דימיטרוב (6), שהצליח לחזור מפיגור מערכה בדרך ל-6:4, 0:6, 3:6 על ג'ק סוק (8). המאזן של הבלגי מול הבולגרי עומד על 3:1 עד כה.

דויד גופן טניסאי בלגי. רויטרס
סנסציה. דוד גופן/רויטרס
הטניסאי הבולגרי גריגור דימיטרוב. רויטרס
יילחם על התואר. דימיטרוב/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully