וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: מכבי תל אביב בנס ציונה, ירושלים בהרצליה והצגה כפולה בגן נר

18.11.2017 / 17:02

המחזור השביעי יינעל עם ארבעה משחקים: הצהובים, ללא קיין ופראחוסקי, ייצאו ללב המושבה (21:05, ספורט 5), האדומים, עם לוקאס, יתארחו בשרון (19:00, ספורט 5+). הפועל תל אביב - מכבי חיפה (גן נר, רדיוס), גלבוע/גליל - אילת

one

בווידאו: תקציר ניצחונה של מכבי תל אביב על מכבי אשדוד

משחקי המחזור השביעי בליגת העל יינעלו מחר (ראשון) עם ארבעה משחקים נוספים. אחרי הניצחון המשמעותי על חימקי מוסקבה בחוץ, תצא מכבי תל אביב למשחק בלב המושבה נגד עירוני נס ציונה מהתחתית. הפועל ירושלים, עם קיילין לוקאס בבכורה בליגה, ועדיין ללא הפסד בעידן מודי מאור, תצא למשחק חוץ נגד בני הרצליה שם יערוך מייק אפברכה בכורה. הפועל תל אביב תארח במשחק רדיוס בגן נר את מכבי חיפה, משחק שיהיה השני בהצגה כפולה, כשיקדם לו המשחק בין הפועל גלבוע/גליל להפועל אילת, אחרי פיטורי מאיר טפירו ולפני ששרון דרוקר מתחיל לעבוד.

שחקן מכבי תל אביב דיאנדרה קיין. יוסי ציפקיס
ינוח הפעם. דיאנדרה קיין/יוסי ציפקיס

עירוני נס ציונה - מכבי תל אביב (21:05, ספורט 5)

אחרי שני ניצחונות בחמשת המחזורים הראשונים של העונה, נכנסה בשבוע שעבר עירוני נס ציונה לסדרה של משחקים קשים מאוד, לפי אנשי הקבוצה, ונס ציונה הייתה רחוקה מלהרשים כשהפסידה להפועל ירושלים בארנה. ניצחון על הפועל ירושלים ומכבי תל אביב נראה כמו דבר מעט דמיוני עבור הקבוצה של נדב זילברשטיין, אך במועדון מקווים מאוד להתקדם במהלך המשחקים הללו ולהכניס כמה שיותר שחקנים לכושר משחק. גארי בראון ואלישי כדיר, שזומנו לסגלים הרחבים של פורטו ריקו וישראל, לא נכנסו לסגלים הסופיים, ויוכלו לנוח בפגרת הנבחרות.

הרבה מאוד אופי הוכיחו במכבי תל אביב בסוף השבוע האחרון, שאחרי התבוסה הביתית באמצע השבוע שספגו מאפס אנאדולו, יצאו השחקנים של נבן ספאחיה למוסקבה ובתצוגת כדורסל מרשימה ניצחו את חימקי. הצהובים הם היחידים מקבוצות הליגה שלא ייצאו לפגרת הנבחרת אחרי המשחק הנוכחי, בשל הסכסוך בין היורוליג לפיב"א, אך למרות זאת הוחלט בשיתוף עם איגוד הכדורסל כי ג'ייק כהן יהיה חלק מהנבחרת, ולא ייצא עם הקבוצה למשחק החוץ בברצלונה. ארט פראחוסקי, ששב ממוסקבה מעט חולה, ודיאנדרה קיין, לא יהיו בסגל למשחק נגד נס ציונה אותו מקווים הצהובים לעבור בצורה חלקה.

בר טימור אוסטין דיי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
עשוי לחזור אצל האלופה. בר טימור/ברני ארדוב

בני הרצליה - הפועל ירושלים (19:00, ספורט 5+)

דווקא לאחר שעצרה את רצף ההפסדים בכל המסגרות עם ניצחון חוץ חשוב נגד הפועל אילת, בני הרצליה הודחה השבוע מאירופה בתבוסה במינסק. הקבוצה של מיקי גורקה חזרה להתפרק, ונראה כי הבעיות הגדולות שמאפיינות אותה מתחילת העונה עדיין רחוקות מלהפתר. ובכל זאת, בהרצליה ממשיכים לעבוד וצירפו בסוף השבוע את הגארד האמריקאי-ניגרי הוותיק מייק אפברכה שיערוך את הבכורה שלו במקומו של טים קמפטון ג'וניור שנפצע בפניו וייעדר בתקופה הקרובה. אור לאומי, שלא שיחק מאז חודש מאי בשל מחלה, ימשיך להיעדר.

עשרה ימים עברו מאז החליטו בהפועל ירושלים לזעזע את המערכת ולמנות את עוזר המאמן מודי מאור במקום פוטיס קציקאריס, והאלופה עדיין מושלמת. בשבוע שעבר ניצחה ירושלים בקלות את עירוני נס ציונה בבית, והמשיכה לניצחון משמעותי מאוד נגד ליטקבליס הליטאית ביורוקאפ, מה שהשאיר אותה חזק בתמונת העלייה לשלב הבתים השני. אחרי המשחק הקרוב נגד הרצליה תצא ירושלים לפגרה בת שבועיים עד המשחק החשוב נגד מכבי תל אביב, ותקווה לעשות זאת עם ניצחון. קיילין לוקאס, שרשם משחק נהדר נגד הליטאים, נרשם למשחק במקומו של טרנס קינזי, רולנד רוברטס עדיין לא נרשם. בר טימור עשוי לחזור לשחק אחרי למעלה משבועיים מאז שנפצע.

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
קו קדמי דליל במיוחד. דני פרנקו/קובי אליהו

הפועל תל אביב - מכבי חיפה (גן נר, 21:00, משולב בספורט 5)

בהפועל תל אביב בנו בשבוע שעבר להמשיך את התקופה הטובה במשחק בשבוע שעבר נגד גלבוע/גליל בבית, אך הפסידו תוך כדי הצגת משחק הגנה חלש במיוחד, ופספסו הזדמנות לעשות צעד קדימה. האדומים החליטו בסוף השבוע לשחרר את הסנטר האמריקאי אחמד ניבינס, שהצטרף רק כמה ימים לפני כן, לפני שנרשם באיגוד הכדורסל, וזאת לאור מחשבה שלא יוכל לתרום עד שמאט האוורד צפוי לשוב מהניתוח ברגלו. עם שלושה זרים בלבד, וקו קדמי דליל בשנית, יוצאים האדומים למשחק רדיוס בגן נר, ומקווים שקהל רב יגיע עמם כדי ליצור אווירה ביתית ולא ליצור רצף של הפסדים.

נדיר במחוזות הספורט הישראלי שבעלים מתבטא בצורה כל כך חדה בעד הצוות המקצועי שלו, ובמיוחד בשעת משבר גדולה, אך לאחר ארבעה הפסדים רצופים, וכשהם צמודים למקום האחרון בטבלה, הודיע השבוע ג'ף רוזן כי הוא בטוח ומאמין בעופר רחימי וכי הידיעה על האפשרות שיעזוב היא לא נכונה. בחיפה התאכזבו בשבוע שעבר לאבד את היתרון המבטיח שיצרו לעצמם בנהריה, אך היו מרוצים חלקית מהשיפור ביכולת. גוני יזרעאלי ובעיקר רג'י באקנר נראו טוב, ובמועדון מאמינים כי אפשר לנצח את הפועל תל אביב בסיטואציה שנוצרה ולעשות צעד ראשון מחוץ לתחתית.

שחקן גלבוע/גליל דיאנג'לו האריסון. אדריאן הרבשטיין
חוזר לסגל של גלבוע/גליל. דיאנג'לו הריסון/אדריאן הרבשטיין

הפועל גלבוע/גליל - הפועל אילת (18:30, משולב בספורט 5)

הניצחון הגדול שהשיגה גלבוע/גליל בשבוע שעבר בדרייב אין הוכיח לכל מי שפקפק בסגל של אריאל בית הלחמי, שאכן מדובר בקבוצה טובה כפי שהוכיחה בהכנה לעונה. למרות שעדיין חסרה ישראלי משמעותי כמו יחזקאל סקוורר, ועדיין ללא הגארד האמריקאי דיאנג'לו הריסון שנפצע במחזור השני, ידעו האדומים לנצח במגרש חוץ קשה ולהפגין הרבה אופי. בגלבוע שוחחו לא מעט עם השחקנים לא להוריד את האגרסיביות והאינטנסיביות מול קבוצה שמגיעה עם הגב לקיר, ומקווים להמשיך במגמת השיפור מהשבועות האחרונים, כשהריסון ישוב לסגל לראשונה מזה שלושה משחקים על חשבונו של אלייז'ה ג'ונסון.

זעזוע גדול עברה הפועל אילת השבוע, כשאחרי ההפסד לבני הרצליה החליטו במועדון לפטר את המאמן מאיר טפירו, ולמנות את שרון דרוקר במקומו בסוף השבוע האחרון. דרוקר יחל לאמן את הקבוצה רק מהמחזור הבא, ומי שיעמוד על הקווים הוא עוזר המאמן בשנתיים האחרונות ערן יצחק. באילת החליטו השבוע לשחרר גם את הפורוורד אלאנדו טאקר שאכזב, ויופיעו למשחק גם ללא עמית שמחון ששבר אצבע ביד, ומייק רוסאריו שנקע את קרסולו, כשניב ברקוביץ' בספק בשל חבלה בברכו. למרות הסגל החסר מאוד, ינסו בקבוצה לקטוע את רצף ארבעת ההפסדים הרצופים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully