וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת: שרון דרוקר מונה למאמן הקבוצה

18.11.2017 / 12:52

לאחר פיטוריו של מאיר טפירו, הקבוצה מהדרום, שמנסה לצאת מפתיחת העונה החלשה, מינתה את דרוקר, שחוזר לליגת העל אחרי שנה וחצי. המאמן השתחרר מאקדמיק סופיה, שהודחה מאירופה

one

שרון דרוקר מונה היום (שבת) כצפוי לתפקיד מאמנה החדש של הפועל אילת והוא יחליף את מאיר טפירו, שפוטר מאימון הקבוצה מהדרום באמצע השבוע החולף.

דרוקר, שניהל כבר בקיץ מגעים עם אילת, הפך בסופו של דבר למאמנה של אקדמיק סופיה מהליגה הבולגרית, אולם שלשום הוא נפגש עם ראשי המועדון וביקש, לאור ההדחה מהיורופקאפ ביום רביעי, להשתחרר מחוזהו. לאחר שהמגעים הללו צלחו, נסללה דרכו של דרוקר לאימון אילת.

מאמן מכבי ראשון לציון שרון דרוקר. ברני ארדוב
תחנה שישית כמאמן ראשי בישראל. דרוקר/ברני ארדוב

אילת פתחה את העונה בצורה חלשה עם ניצחון אחד משישה משחקים. הקבוצה כבר שחררה את דנזל בואלס ואלנדו טאקר ומתחילת העונה צירפה את מייק רוסאריו ודמיון ג'יימס כשזר נוסף צפוי להצטרף בקרוב. אילת תצא במחזור הבא לגן נר למשחק חוץ נגד גלבוע/גליל.

את המשחק נגד גלבוע/גליל יעביר עוזר המאמן ערן יצחק, כשדרוקר יצטרף לקבוצה רק ביום שלישי. משחק הבכורה שלו יהיה נגד מכבי חיפה, אחרי פגרת הנבחרת, רק בעוד שבועיים וחצי.

דרוקר (50) אימן 278 משחקים בליגת העל עד היום. הוא החל את קריירת האימון שלו במכבי רעננה, ורשם עונה אחת בגליל עליון לפני שהגיע להפועל ירושלים במדיה זכה ביול"ב קאפ. בשלב הזה בקריירה יצא לאירופה זכה עם אוראל גרייט בגביע האתגר, עבד לתקופה קצרה בריטאה וילנה והמשיך לאוסטנד עמה זכה באליפות בלגיה. בעונת 2008/9 חזר לישראל כשחתם כעוזר מאמן במכבי תל אביב, עמה המשיך עונה וחצי.

כשסיים במדים הצהובים עבר ליוון, לאריס סלוניקי, אך המצב הכלכלי של הקבוצה מנע ממנה לשחזר את הישגיה הגדולים. בקיץ 2011 הגיע למונטגנרו האיטלקית, ולא סיים את העונה, גם כן בשל מצב כלכלי קשה. במהלך העונה חזר לישראל כשהחליף את עודד קטש בהפועל ירושלים והמשיך עם הקבוצה במשך עונה וחצי. את עונת 2013/14 העביר בגליל עליון ובקיץ 2014 הגיע למכבי ראשון לציון, השלים איתה כמעט שנתיים מלאות, פוטר לקראת סיום עונת 2015/16 והקבוצה שבנה המשיכה כדי לזכות באליפות. הקיץ חתם באקדמיק סופיה.

דרוקר היה זה שהצעיד את נבחרת העתודה, ביחד עם עוזר המאמן מתן חרוש, בחזרה לדרג א' של אירופה ורשם עמה שתי אליפויות אירופה מוצלחות. לפני שנתיים היה מועמד לחתום בנבחרת בולגריה, אך ויתר על ההצעה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

היו"ר מוטי אמסלם כתב בחשבון הפייסבוק שלו: "אוהדים יקרים!!! לאחר שבוע מלא בטלטלות והחלטות לא קלות ראיתי לנכון לשתף אתכם... יצאנו לדרך בתחילת העונה, החלטתי לתת הזדמנות למאמן צעיר ואחד מגדולי הכדורסלנים שצמח בכדורסל הישראלי. מאמן שהתחיל את דרכו כשחקן בהפועל אילת ועם זיקה לעיר. אני, יחד עם הנהלת הקבוצה, העמדנו לרשות המאמן את כל התנאים המקצועיים להצליח כולל הגדלה ניכרת בתקציב! לצערי הרב זה לא הצליח והקבוצה לא נראית כפי שכולנו רוצים...

האחריות כולה שלי, מאחר ואני קיבלתי את ההחלטות ומכאן אני שולח ברכת הצלחה למאיר טפירו בדרכו כמאמן. ביום שני הליגה יוצאת לפגרת הנבחרת למשך שבועיים. החל מיום שלישי הקרוב נצא לדרך חדשה עם המאמן שרון דרוקר!! אני מבקש שכולנו נתלכד מאחוריו ואחרי הקבוצה, בתקווה שיחד עם שרון נעלה על דרך חדשה, שתחזיר לנו את החיוך ונמשיך להיות גאים בקבוצה שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully