וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריברס בהלם מלברון, שלא מתרגש מבוסטון. פופוביץ' סיפק פנינים

מאמן הקליפרס יודע: "לברון מנצח אותך גם במוח וגם בכוח", קינג ג'יימס נשאל על הסלטיקס: "אין מצב שאתייחס אליהם כרגע". פופ הסביר את הקאמבק מול OKC: "עברנו מ"אני מסכן' ל"לכו לעזאזל'". לוואר בול נגד דונלד טראמפ

AP

לילה גדוש ב-11 משחקים עבר על ה-NBA והסיפור המרכזי, איך לא, הגיע מקליבלנד, שם הקאבס ניצחו בהארכה את הקליפרס 113:118 ורשמו ניצחון רביעי ברציפות, הרצף הטוב ביותר של סגנית האלופה העונה.

לברון ג'יימס, כמו תמיד, היה שם עבור קליבלנד וקלע 39 נקודות לצד 14 אסיסטים, כשהוא צולף שלשת שוויון 47 שניות לסיום ומסדר לקליפרס הפסד שביעי ברציפות. אלא שעם כל הכבוד לשיפור של קליבלנד, הרי שהיא עדיין נמצאת בצל של יריבתה למזרח בוסטון והאקס קיירי אירווינג, שעומדים על 14 ניצחונות רצופים. בסיום המשחק של הקאבס, לברון, שסיפק רגע מקסים עם שני בניו בעמדת הריאיונות, נשאל גם על הסלטיקס: "מה? אתם רוצים שאתייחס לזה? לא. אין מצב", הוא השיב בתוקפנות, "יש לי הרבה יותר מדי דברים לדאוג מהם כאן, בניסיון להחזיר את הספינה שלנו למסלול. ראיתי את המשחק של בוסטון מול גולדן סטייט, זה היה משחק באווירת המזרח. לא תראו הרבה פעמים את הווריירס נעצרים כל כך רחוק מ-120 נקודות, לבוסטון היה קצב טוב כל המשחק ואף קבוצה לא הגיעה לזריקות נוחות. אבל אני לא רוצה לדבר עליהם... אני לא מתייחס אליהם יותר מדי, אולי רק למאזן שלהם ולדברים שהם עושים. הם משחקים כדורסל טוב כרגע. לא מזיז לי מה אנשים אומרים עלינו, אני כל כך רחוק מזה".

עוד בנושא:

קאמבק אדיר לספרס מול OKC, קליבלנד ולברון ניצחו את הקליפרס
ההצלחה המפתיעה של דטרויט מתחילת העונה

לברון ג'יימס קליבלנד קאבלירס עם סינדריוס ת'ורנוול לוס אנג'לס קליפרס. AP
דוק נשאר בהלם. לברון/AP

קליבלנד גילתה שדרק רוז יחמיץ עוד שבועיים או שלושה לפחות בגלל הנקע בקרסול השמאלי. מצד שני, היא קיבלה הלילה 23 נקודות, 11 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-2 חסימות מדוויין וייד, באחד ממשחקיו הטובים ביותר העונה: "הוא ממשיך בשלו, כל משחק וזה מה שאתה רוצה כשאתה מחתים הול אוף פיימר ותיק", החמיא המאמן טיירון לו, "שחקנים כמו דוויין מבינים את המשחק ולא נחלצים, גם אם לא הולך להם".

ובכל זאת, במאני טיים זה היה לברון מול כל העולם, עם כמה סלים מדהימים על הראש של בלייק גריפין: "אני נדהם כל פעם מחדש", הודה דוק ריברס, "עשינו עליו הגנה טובה, אבל זה לברון ג'יימס. שלשות גדולות והכל, צריך לתת קרדיט. בגלל זה הוא הגיע לכל כך הרבה גמרים. עוד חודש הוא בן 33 ורוב השחקנים, כשהם מגיעים לגילו, כבר חכמים מספיק כי הם ראו הכל. אבל בגיל הזה, הם גם כבר זקנים מדי כדי להשתמש בכל החוכמה הזו. ללברון יש את שני הדברים, הוא מנצח אותך עם המוח והוא מנצח אותך עם הכוח".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
טיירון לו מאמן קליבלנד קאבלירס עם דוויין וייד. AP
משחקו הטוב העונה. וייד עם לו/AP

בטקסס, סן אנטוניו השוותה את הקאמבק השלישי הכי גבוה שלה תחת גרג פופוביץ', כאשר חזרה מפיגור 23 ברבע השני בבית מול אוקלהומה סיטי (41:18) ל-101:104 גדול. בתחילת הרבע האחרון, בריאיון המתחייב שלו, נשאל פופוביץ' מה הביא את הקאמבק והשיב בדרכו הציורית: "שינינו את הגישה מ'אני מסכן' ל'לכו לעזאזל'".

המאמן, שעשוי לספוג קנס לאחר שנתפס מצביע על שלושת השופטים וקורא להם "עיוורים", אמר בסיום: "זה היה ניצחון יפה מאוד, כי החבר'ה באמת היו צריכים 'לחפור עמוק' ולתת הכל. שמרנו על גישה מצוינת ושיחקנו כדורסל פשוט". למרקוס אולדריג', שסוחב את הספרס מתחילת העונה בהיעדרו של קוואי לאונרד, הצטיין עם 26 נקודות (שיא עונתי) וסל מכריע בשניות הסיום: "פופ לא נותן לך זמן להרגיש רע עם עצמך".

* יממה אחת בלבד אחרי שיוסטון המטירה 142 נקודות על הראש של פיניקס, דנבר עקפה אותה עם שיא עונתי של 146 נקודות, על חשבונה של ניו אורלינס. הנאגטס ניצחו 114:146 והגיעו לכמות הנקודות הכי גבוהה במשחק ליגה כלשהו מאז ה-168 של סיאטל במרץ 2008, כל זאת, משחק אחד אחרי ה-82 נקודות שקלעה הקבוצה בהפסד לפורטלנד ביום שני (הלילה היא קלעה 82 במחצית השנייה בלבד): "כשאנחנו מניעים כדור ככה וכולם נוגעים בו, כשאנחנו חותכים לסל, נעים ומוצאים את השחקן הפנוי, אנחנו יכולים לקלוע ככה כל לילה", סיכם ג'מאל מארי, שקלע 31.

גרג פופוביץ' מאמן סן אנטוניו ספרס. AP
העונש בדרך? פופוביץ' זועם על השופטים/AP

האם דונלד טראמפ ניצב בפני עימות חדש עם עולם הספורט? נשיא ארצות הברית צייץ השבוע בחשבון הטוויטר שלו בזעם, לאחר שלטענתו לא זכה לתודה מצד שחקני UCLA, שנעצרו בסין לאחר שנתפסו גונבים מחנות והוא סייע בשחרורם. לפי טראמפ, שנפגש בשבוע שעבר עם נשיא סין, השלושה ניצבו בפני עשר שנות מאסר ורק בזכות התערבותו הם חזרו לארצות הברית.

אלא שאביו של אחד מהשחקנים שנעצרו, לוואר בול הקולני, שבנו ליאנג'לו הסתבך יחד עם קודי ריילי וג'יילן היל ועלול להיזרק מהאוניברסיטה בשל כך, טוען כי טראמפ כלל לא עזר: "מי?", ענה בול כאשר נשאל לגבי מעורבותו של טראמפ בשחרור הצעירים, "מה הוא עשה שם במזרח בכלל? כל אחד רוצה להראות כאילו הוא עזר".

אגב, בן אחר של לוואר, הרוקי של הלייקרס לונזו בול, הסתבך בצורה שונה הלילה, כאשר בזמן העימות הפיזי שהתפתח בין חבריו לקבוצה לבין שחקני פיניקס בדקות הסיום הפסד הלייקרס, הוא נראה הולך באדישות מהאירוע, במקום לקפוץ להגנת חבריו, כפי שנהוג.

לוואר בול אביו של לונזו בול. GettyImages
שוב פתח את הפה, הפעם על הנשיא. בול/GettyImages

בגזרת הפצועים: אנתוני דייויס חטף זעזוע מוח בפתיחת המחצית השנייה מול דנבר ולא חזר. מדובר בזעזוע מוח שלישי בקריירה לכוכב של ניו אורלינס, נתון מדאיג בהחלט.

דיאנג'לו ראסל, שהתאקלם היטב בברוקלין אחרי הטרייד מהלייקרס, עבר ניתוח ארתרוסקופיה בברכו השמאלית וייעדר לתקופה ממושכת.

מייק קונלי, כוכב ממפיס, סובל מכאבים בעקב ובגיד האכילס ברגל שמאל ויחמיץ לפחות שבועיים, אם לא יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully